شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در حضور وزیر و معاونانش

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده باشگاه پرسپولیس برای بررسی حساب‌های مالی این باشگاه و گزارش‌های بازرسان امروز سه‌شنبه پس از چند سال و با دعوت و درخواست هیأت مدیره باشگاه تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به مشکلات صورت‌های مالی در چند سال گذشته، گزارش مالی سال 95 – 94 باشگاه پرسپولیس توسط سازمان حسابرسی مورد تائید قرار گرفت.

بر همین اساس مدیریت باشگاه پرسپولیس از مدتی قبل به دنبال تشکیل نشست مجمع عمومی عادی باشگاه بود تا در مهلت قانونی با دریافت گزارش مالی، گزارش هیأت مدیره و بازرسی نسبت به تصویب حساب‌ها اقدام شود.

مجمع باشگاه با دعوت از سه رکن اساسی شرکت های دولتی (وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یا نماینده وی و وزیر اقتصاد و دارایی یا نماینده وی) تشکیل خواهد شد.

جلسه از ساعت یازده آغاز می‌شود و مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برای بررسی گزارش مالی سال 95 – 94 خواهد بود. در جریان این نشست، ضمن استماع گزارش هیأت مدیره و بازرسی، بازرس جدید و روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های باشگاه نیز انتخاب خواهد شد.

در این نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چند تن از معاونان وزارت ورزش و جوانان و تنی چند از معاونان و مدیران باشگاه در بخش‌های حقوقی، اقتصادی، مالی، روابط عمومی، اداری و ... حضور خواهند داشت تا هر جا مجمع باشگاه ضروری دید، نسبت به ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

602/101

کد خبر: 714510

وب گردی

وب گردی