تقدیر از  دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از سوی ستاد اقامه نماز

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در ارزیابی فعالیت‌های مربوط به ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال 1394 موفق به کسب رتبه ویژه شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این ارزیابی که توسط ستاد اقامه نماز استان سمنان و از بین 80 دستگاه دولتی و خصوصی استان انجام شد دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توانست با کسب 91 امتیاز در بین دستگاه‌های حائز رتبه برتر قرار گیرد.

علاوه بر این دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این ارزیابی و در بخش آموزش بعد از اداره کل آموزش‌ و پرورش استان در رتبه دوم و در بین مؤسسات آموزش عالی بالاترین رتبه را از آن خود کند.

با توجه به حجم و نظم برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام‌گرفته مرتبط با فریضه الهی نماز 80 دستگاه دولتی و خصوصی مورد ارزیابی قرار گرفتند که 25 دستگاه توانستند امتیازات بالای 90 کسب کنند که با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این ارزیابی سید مظفر موسوی دبیر شورای اقامه نماز واحد سمنان نیز مورد تقدیر و شایسته دریافت لوح تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از لوح تقدیر اهدا شده با عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که به امضای نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سمنان رسیده، آمده است؛ از موفقیتی که به فضل الهی در امر ترویج نماز صورت گرفته خداوند را شاکریم و از همه مؤثرین در این عرصه قدردانی می‌نماییم. حقیقت آن است که برای ترویج نماز تلاش گسترده و راه زیادی طی شده، لکن باید راه زیادتری را تا رسیدن به چشم‌انداز نماز طی کنیم.

رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از اینکه در ارزیابی فعالیت‌های مربوط به ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال 1394 موفق به اخذ رتبه ویژه در برخورداری از فضیلت نماز گردیده‌اید، بدین‌ وسیله از تلاش و اهتمام اعضای شورای اقامه نماز و همکاران محترم آن دستگاه در عطرآگین نمودن فضای سازمانی به نماز قدردانی می‌نماییم. باشد که با لطف الهی، اقامه نماز و درک مفاهیم آن در تجلی و شکوه کار وزندگی ما موثر افتد و مقبول درگاه حق قرار گیرد.

205/200

کد خبر: 714556

وب گردی

وب گردی