دیدار و گفت و گو با  فخرالدین فخرالدینی

کتابفروشی آینده این هفته پنجشنبه دوم دی ماه از سلسه دیدارها با استادان فرهنگ وهنر خود را اختصاص داده است به دیدار و گفت وگو با استاد فخرالدینی که ساعت نه صبح برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست همچنین فیلم " اینه در اینه" که مستندی است از شهاب دهباشی درباره زندگی و آثار عکاسی و نقاشی استاد فخرالدینی به نمایش در می آید. به مناسبت این دیدار با استاد دو جلد مجموعه پرتره های استاد و یک کتاب نقاشی هایشان با تخفیف ویژه مخصوص این نشست عرضه خواهد شد. و در بخشی ازین دیدار مراسم امضای کتاب با حضور استاد برگزار می شود.
استاد فخرالدین فخرالدینی با شصت پنج سال سابقه حرفه ای از عکاسان قدیمی و مشهور چهره نگاری ایران است. او در سال 1311 در خانواده ای هنردوست، در آذربایجان به دنیا آمده است. پدرش شاعر و عکاس بود و برادرانش نیز به هنر گرایش داشتند. فخرالدینی از کودکی به نقاشی پرداخت و هنوز هم نقاشی می کند. عکاسی را نیز نزد پدر شروع کرده است. مطالعه و آشنایی با عکاسان مشهور جهان عامل گرایش و تمایل او به عکاسی پرتره شد و سپس برای تکمیل آموخته هایش در عکاسی دوره هایی را در آمریکا و اروپا گذراند و هنوز هم شوق یادگیری در او می جوشد و با او زندگی می کند. دیدار و گفتگو با استاد فخرالدینی ساعت نه صبح پنجشنبه دوم دی ماه باهمکاری مجله بخارا و کتابفروشی اینده در خیابان ولی عصر . سه راه زعفرانیه .خیابان عارف نسب .پلاک 12برگزار می شود.

500500

کد خبر: 714580

وب گردی

وب گردی