احسانی: سقف مشارکت واحدهای دانشگاهی در طرح‌های اقتصادی 35 درصد است

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به طرح‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های اقتصادی واحدهای دانشگاهی گفت: برای اینکه اعضای هیات علمی و کارکنان و یا صاحبان طرح‌ها از منافع اقتصادی آن نیز بهره‌مند شوند، واحدهای دانشگاهی حداکثر تا سقف 35 درصد در اجرای طرح‌ها بصورت سهامدار شرکت مشارکت کنند.

به گزارش ایسکانیوز؛ مرتضی احسانی در شانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران که صبح امروز در واحد ساری برگزار شد بر توسعه فعالیت‌های اقتصادی و دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاهی تاکید و اظهار کرد: دانشگاه از طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند، حمایت می‌کند.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های دانش‌بنیان که در جلسه امروز مطرح شدند، تصریح کرد: همه طرح‌های دانش‌بنیان و پژوهشی باید قبل از اجرا به تایید معاونت پژوهش و فناوری و معاونت برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه برسد.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد برخی مصوبات جلسه امروز هیات امنای استان مازندران در مورد فروش اراضی تاکید کرد: فروش اراضی و تبدیل به احسن و توسعه سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان باید مطابق قوانین و ضوابط مالی و معاملاتی و با تایید حوزه معاونت عمرانی دانشگاه صورت پذیرد.

203/200

کد خبر: 714633

وب گردی

وب گردی