دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با معرفی 3 محصول شرکتهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور خود حضوری فعال در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار داشت.

به گزارش ایسکانیوز، معاون پژوهش و فناوری واحد رودهن با بیان این که در حال حاضر این واحد تاکید جدی بر حمایت از شرکت های مستقر در مرکز رشد و تمهیدات لازم برای گسترش فعالیت ها و افزایش کمی و کیفی شرکت ها و واحدهای فناور دارد اظهار داشت که برگزاری چنین نمایشگاه هایی زمینه و بستر مناسب برای عرضه و بازاریابی محصولات مراکز رشد را فراهم می کند. علاوه بر این، بازدید ریاست عالی دانشگاه به همراه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از غرفه اختصاصی این واحد در نمایشگاه موجب امیدواری و دلگرمی فعالان مرکز رشد شده است.

دکتر میرهاشمی در ادامه تاکید کرد برگزاری هر چه با شکوه تر این نمایشگاه در جهت دادن علم و فناوری به سمت نیازهای اصلی کشور می تواند بسیار موثر بوده و زمینه ساز برای پیشرفت در شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد باشد.

معاون پژوهش و فناوری واحد رودهن در پایان، خبر از رونمایی 3 محصول دانش بنیان در حوزه های مختلف داروهای گیاهی، محصولات بر پایه نانو و دستگاه کوتینگ گاما داد که به زودی مجوزهای لازم برای ورود به حوزه پژوهش و فناوری را اخذ می کنند.

200

کد خبر: 714782

وب گردی

وب گردی