سجادی: نگاه ویژه‌ای به ووشو خواهیم داشت

در نشست با هیات رئیسه فدراسیون ووشو؛ سجادی:نگاه ویژه ای به ووشو خواهیم داشت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و مدال آور بودن ووشوی ایران، نگاه ویژه ای به اعتبارات این فدراسیون در سال های آتی خواهیم داشت.

به گزارش ایسکا نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون ووشو با دکتر «نصراله سجادی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز (سه شنبه) در وزارت ورزش برگزار شد.
در این نشست علاوه بر دکتر«نصراله سجادی» و دکتر«مهدی علی نژاد» رییس فدراسیون ووشو، اعضای هیات رئیسه این فدراسیون (خانم نظری و آقایان بجنوردی، افضلی، گرزین، متدین، میرعرب و پورغلامی) به همراه قاسمی بازرس فدراسیون حضور داشتند.
در ابتدای این نشست، مهدی علی نژاد گزارشی از عملکرد فدراسیون ووشو ارائه کرد و گفت: در بخش استعدادیابی 1331 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند که 15 درصد این افراد پارامترهای لازم برای فعالیت قهرمانی در رشته ووشو را دارا بودند.
وی افزود: تاکنون در20 استان استعدادیابی انجام شده است و در تمامی موارد رئیس و دبیر کمیته استعدادیابی حضور داشتند.
علی نژاد با اشاره به فعالیت های آموزشی فدراسیون، توضیح داد: 10 دوره بازآموزی داوری، 38 دوره داوری درجات مختلف، 48 مورد استاژ فنی، یازده دوره مربیگری و 5 دوره مربیگری پیشرفته داشته ایم.
رئیس فدراسیون ووشو در ادامه تاکید کرد: لیگ های ما در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش مردان و زنان به صورت منظم در حال برگزاری است و بهمن ماه سال جاری نیز مسابقات قهرمانی کشور در هر دو رده سنی مردان و زنان را برگزار می کنیم.
وی با اشاره به برگزاری حدود 6 ماه اردوی آماده سازی برای تیم های ملی این رشته، تاکید کرد: در سال جاری نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و در تمامی رده ها، نایب قهرمان جهان شدیم.
در ادامه نیز اعضای هیات رئیسه فدراسیون ووشو، نقطه نظرات خود را در اختیار دکتر سجادی قرار دادند.
همچنین گواری، طباطبایی و منکراسی از همکاری خوب فدراسیون ووشو با دفاتر زیر مجموعه دفتر قهرمانی وزارت ورزش قدردانی کردند.
در ادامه این نشست، دکتر سجادی با تشکر از زحمات مسئولان و هیات رئیسه فدراسیون ووشو، بیان داشت: بازی های آسیایی از اهمیت خاصی برخوردار است و این رشته مدال آوری خوبی در بازی های آسیایی داشته است.
وی افزود: با توجه به حضور تیم ملی ووشوی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، در بودجه سال های آتی اعتبارات ویژه ای را برای فدراسیون در نظر خواهیم گرفت.همچنین با توجه به فعالیت مثبت فدراسیون در استعدادیابی، در این زمینه نیز بودجه آنان را افزایش می دهیم.
همچنین در پایان این نشست مقرر شد تا فدراسیون ووشو، برنامه چهار سال آینده خود را در اختیار دفتر ورزش قهرمانی وزارتخانه قرار دهد.

کد خبر: 714789

وب گردی

وب گردی