زیباکلام:رای قالیباف وجلیلی از4سال پیش کمتر است

صادق زیباکلام در روزنامه اعتماد نوشت: شانس گزینه‌هایی که امروز از سوی اصولگرایان مطرح شده است از جمله آقایان قالیباف و جلیلی نسبت به سال ٩٢ بیشتر نشده است. نه آقای جلیلی به ٤ میلیون رایش اضافه خواهد شد و نه آقای قالیباف.

به گزارش ایسکانیوز،اگر در شرایط کنونی انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود تصور نمی‌کنم آقای روحانی همان ١٨ میلیون رای سال ٩٢ را بیاورد. ضمن اینکه بعید است از الان تا اردیبهشت سال آینده نیز تغییر و تحولات زیادی رخ دهد و این مقدار رای افزایش یابد. بنابراین سبد رای آقای روحانی با چند میلیون کاهش برای دور دوم انتخابات مواجه خواهد شد.

لیکن با همان میزان رای نیز شانس پیروزی آقای روحانی در انتخابات آتی بسیار بالاتر است. در مقابل هیچ شانسی برای اصولگرایان در انتخابات آتی وجود ندارد. با وجود تمام حملات و تهاجماتی که علیه دولت آقای روحانی انجام می‌شود، این تخریب‌ها به پیروزی منجر نخواهد شد. شانس گزینه‌هایی که امروز این جریان مطرح می‌کند از جمله آقایان قالیباف و جلیلی نسبت به سال ٩٢ بیشتر نشده است. نه آقای جلیلی به ٤ میلیون رایش اضافه خواهد شد و نه آقای قالیباف. در حالی که به نظر می‌رسد حتی از سبد رای آنها کاسته شده باشد و آنها شانس سال ٩٢ را نیز در انتخابات نداشته باشند.

302/300

کد خبر: 714826

وب گردی

وب گردی