آلبوم موسیقی «مارال» منتشر شد

آلبوم موسیقی بی کلام «مارال»، با آهنگسازی هامون بهرامی مقدم منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، آلبوم موسیقی «مارال»، دارای هفت قطعه به نام های «نازلی»، «جستجو»، «پروانه»، «انعکاس»، «مارال»، «شونه به سر» و «آزادی» است که به آهنگسازی هامون بهرامی مقدم و نوازندگی این هنرمند و مصباح قمصری اجرا شده است.
بهرامی مقدم در این مجموعه سنتور نواخته و قمصری نیز عهده دار نوازندگی بم کمان و سازهای کوبه ای بوده است.
همچنین تنظیم خطّ باس و کوبه ای، میکس و مسترینگ این اثر بر عهده مصباح قمصری بوده است.
این مجموعه در دو استودیوی استیج و گات ضبط شده است.
سازنده اثر در یادداشت بروشور آلبوم نوشته است: «سنتورنوازی در صد سال گذشته تجربه های متفاوتی را پشت سر گذاشته است. موسیقی دانان و نوازندگان کوشیده اند تا با شیوه های مختلف نوازندگی و رویکرد های گوناگونی همچون توجه به موسیقی کلاسیک غربی و یا نگاه های بومی و ملّی به ارزش های این ساز بیافزایند و با تغییر در تکنیک ها و شیوه های اجرایی آن، این ساز را در مسیر تکامل قرار دهند. این تغییرها از سویی با انتقاد و از سوی دیگر با تشویق های شنوندگان متخصص و دوستداران این ساز اصیل ایرانی روبه رو بوده است.
این اثر می کوشد فارغ از جهت گیری های خاص در نوازندگی یا ملودی پردازی، با مخاطب عصر خود ارتباط برقرار کند. استفاده از صدای بم کمان که دارای شخصیت مستقل است در ضمن همراهی سنتور، ذهن شنونده را متوجه خود می سازد و هم چنین خط کوبه یی، بین صدای این دو پیوند ایجاد می کند و موجب تحرک بیشتر ملودی ها می شود.»
هامون بهرامی مقدم، فارغ التحصیل دانشگاه عالی موسیقی است که آهنگسازی آلبوم موسیقی «عبور از مه» و همکاری با گروه های مختلف موسیقی و اجرای کنسرت های داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد.
علاقه مندان برای تهیه آلبوم «مارال» به صورت نسخه اصلی می توانند به مرکزهای معتبر فروش کالاهای فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.

504500

کد خبر: 714857

وب گردی

وب گردی