دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، یکی از معتبرترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است

امام جمعه رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یکی از واحدهای معتبر ونامی کشور می باشد و امیدوارم که به دانشگاه بین المللی تبدیل شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ به مناسبت شهادت آیت الله دکتر مفتح- هفته وحدت حوزه و دانشگاه، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی وعلمی کاربردی رودهن با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدرضا مدیح امام جمعه رودهن دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای جلسه دکتر نقی شجاع ضمن تبریک به مناسبت ورود به ماه ربیع الاول گزارش مختصری از عملکرداین واحد دانشگاهی را بیان نمودند و گفتند:به واسطه وحدت حوزه و دانشگاه بود که توانستیم در سطح بین الملل پیروزیهای درخشانی کسب نمائیم.

امام جمعه رودهن ضمن تبریک میلاد پیامبراکرم (ص) وفرزند برومند شان حضرت امام صادق (ع) ونیزهفته وحدت گفت : 27 آذر روز وحدت حوزه ودانشگاه را گرامی می داریم ،و از حضور بخشدار ، روسای دانشگاه ، روحانیت ، اساتید ، کارکنان ودانشجویان صمیمانه تشکر می نمایم .

وی گفت :بی مناسبت نیست که امروز درخصوص جایگاه علم صحبت کنم که از نظراسلام علم ودانش ازجایگاه والایی برخورداراست وخدای متعال جایگاه علما و دانشمندان را در ردیف خودوفرشتگان مقربش قرار داده است .

امام جمعه رودهن گفت خداوند متعال می گوید دراین گیتی دوعالم وجود دارد ،عالم نامریی که فرشتگان درآن حضور دارند وعالم مرئی که شامل دانشمندان است .

حجت الاسلام مدیح با بیان اینکه جایگاه علم ودانش بقدری بالا و با ارزش است که حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: تفاوت عالم ودانشمند با سایرین دراین است که خداوند عالم ودانشمند را درردیف خودش قرارداد وغیر دانشمندان درردیف پایین تر قرار دارند .

امام جمعه رودهن گفت : کشوری که دانشگاه و حوزه نداشته باشد در رده پائین قراردارد و جایی که مراکز علمی داشته باشد نسبت به جاهای دیگر، قابل مقایسه نیست و افتخار می کنیم در بخش رودهن دو دانشگاه خوب وجود دارد .

حجت الاسلام مدیح گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یکی از واحد های معتبر ومعروف کشور است و امیدواریم به دانشگاه بین المللی تبدیل شود .

وحدت بین حوزه و دانشگاه حیاتی است

وی گفت : نکته مهم اینکه گروههای عالم و دانشمند کشور، اگربا یکدیگر پویایی و همیاری نداشته باشند آن کشور پیشرفت نخواهدکرد و وحدت حوزه و دانشگاه از مهمترین وحدت ها درمسیرتوسعه کشوراست.

امام جمعه رودهن گفت : علما و مراجع در طول تاریخ پشتیبان دانشگاه بودند و نیز دانشگاه هم باید با حوزه های علمیه هم راه و همیار باشد.

وی گفت: کامل ترین و موفق ترین حوزه های علمیه جهان در ایران است

امام جمعه در پایان گفت: اگر دشمن موفق شود بین دانشگاه و حوزه علمیه تفرقه بیندازد برای نظام جمهوری اسلامی خطرناک است و امیدوارم یگانگی دانشگاه و حوزه علمیه همیشگی و مستمر باشد.

شایان ذکر است در این جلسه طاهر خانی بخشدار رودهن ، روسای دانشگاه آزاد اسلامی و علمی کاربردی رودهن معاونان دانشگاه ، استادان و کارکنان و دانشجویان حضور داشتند .

203/200

کد خبر: 714902

وب گردی

وب گردی