حضور سرپرست واحد گرمسار به مناسبت شب یلدا در جمع دانشجویان 

طاهره میرساردو در طولانی‌ترین شب سال، شب گذشته در جمع دانشجویان خوابگاه‌های واحد گرمسار حضور یافت و شب یلدا را در کنار دانشجویان سپری کرد.

به گزارش ایسکانیوز، طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه مهدی جورابلو معاون فرهنگی دانشجویی و حجت الاسلام والمسلمین سعدالله حسنی، مدیر فرهنگی واحد گرمسار شب یلدا را در کنار دانشجویان خوابگاه های واحد گرمسار سپری کرد.

میرساردو ابتدا با حضور در خوابگاه پسران در جمع دانشجویان واحد گرمسار حضور یافت و در گفت‌وگویی صمیمی با آنان شرکت و ساعاتی از شب یلدا را در کنار آنان سپری کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور در خوابگاه دخترانه کوثر در جمع صمیمی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی شب یلدا را در کنار این دانشجویان سپری کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این دیدار‌ها با بیان اینکه جشن و آئین مردمی شب یلدا یکی از کهن‌ترین آیین‌ها و جشن‌های ایرانی است، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این شب صله رحم است که سبب نزدیک شدن قلوب ایرانیان به هم شده و ائمه معصومین هم به آن تاکید بسیاری کرده‌اند.

نشست صمیمانه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با دانشجویان که با پذیرایی‌های مخصوص این شب و گرفتن عکس سلفی همراه بود تا پاسی از شب به طول انجامید.

طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برای سومین سال شب یلدا را در کنار دانشجویان در خوابگاه های واحد گرمسار سپری می کند.

205/200

کد خبر: 714904

وب گردی

وب گردی