مشکل باتری نکسوس 6P و خاموش شدن ناگهانی  به نقل از کاربران 

مشکل باتری به نوعی اپیدمی در بین سازندگان تلفن های همراه تبدیل شده و گزارشات متعددی مبنی بر ایراد موبایل های اپل به ویژه آیفون 6s، وجود داشته و این بار نکسوس 6P ساخت کمپانی هوآوی وضعیتی مشابه را داراست.

به گزارش ایسکانیوز، کاربران تلفن همراه گزارش داده اند در بعضی موارد حتی با وجود باقی ماندن 60 درصد از باتری اسمارت فون، دستگاه به ناگاه پیغام اتمام شارژ داده و خاموش می شود.

افرادی که این موضوع را در وب سایت AOSP Issue Tracker مطرح کرده اند، اکثراً عنوان داشته اند که وضعیت فوق پس از آپدیت اندروید 7.0 ایجاد شده؛ باتری بین 10 تا 60 درصد شارژ داشته، اما موبایل خود به خود خاموش می گردد.

گفتنی است؛ کاربران به امید رفع مشکل، حتی دوباره اندروید 6 را روی تلفن همراه خود فلش کرده اند، اما متأسفانه مشکل رفع نشده. یکی از نکات جالب در مورد این وضعیت، بروز این ایراد در هوای سرد است.

در همین رابطه کمپانی هوآوی اعلام کرده این مسئله ارتباطی به آنها ندارد و به زعم آنها، ایراد سخت افزاری نیست و به نرم افزار گوگل بر می گردد. اهالی مانتن ویو نیز چندان علاقه ای به پاسخگویی به مالکین نکسوس 6P ندارند و به نظر می رسد فعلاً اولویت های دیگری را در دستور کار خود قرار داده اند.

به هر حال قطعاً موبایلی که به ناگاه و با وجود برخورداری از شارژ مناسب باتری خاموش شود، نه تنها بلااستفاده خواهد بود، بلکه خطرناک نیز هست، و کاربران امیدوارند از طریق تماس مداوم با گوگل، حداقل از بلاتکلیفی درآیند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 714966

وب گردی

وب گردی