ازپژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور تجلیل شد

درآستانه هفته پژوهش و فناروی در مراسم ویژه ای از استادان پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در این مراسم که با حضور اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ، در محل سالن آمفی تاتر عطار دانشکده علوم انسانی برگزار شد، از فعالیتهای پژوهشی خانم منصوره شریعتی که در گروه علوم پزشکی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی حائز رتبه برتر شده بود و همچنین مجتبی موحدی فر در گروه فنی و مهندسی ، اکبر صفی پور افشار در گروه علوم پایه و بتول فخراسلام در گروه علوم انسانی که در سطح دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور حائز رتبه برتر شدند، تجلیل شد.

جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در این مراسم طی سخنانی هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای توجه و تمرکز بر روی ابعاد مختلف پژوهش دانست و تصریح کرد: مهمترین رسالت این هفته برنامه ریزی بهتر برای آینده و پیشرفت کشور و احیای این تفکر در نزد مسئولان و مردم است.

سعیدی تاکید کرد: انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و تجلیل از آنها باعث ایجاد تعامل بیشتر این عزیزان و حوزه پژوهش می شود و زمینه مستحکمی را برای تقویت وتوسعه پژوهش و ایجاد ثروت و رفاه فراهم می کند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در ادامه به بیان برخی از دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه پرداخت و از تلاش پژوهشگران و حوزه پژوهش و فناوری که موجبات افتخارات فراوان برای نیشابور شده اند، تشکر کرد.

علیرضا مهر آذین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در ادامه ضمن تشکر از مساعدتهای سعیدی در امر پژوهش، گزارشی از عملکرد پژوهشی واحد نیشابور در سنوات گذشته بیان کرد.

وی ضمن توجه بر لزوم تغییر در رویکرد دانشگاه و اعضای هیات علمی نسبت به پژوهش و فناروی ، توجه بیش از پیش به تقاضا محوری پژوهش و آموزش بر مبنای اقتصاد دانش بنیان را مورد تاکید قرارداد. همچنین در ادامه به بررسی نقاط ضف و قوت فعالیتهای پژوهشی در 30 سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور، از طریق مقایسه آماری با سایر دانشگاههای استان و کشور پرداخت.

مهر آذین خاطر نشان کرد دربرخی از شاخص ها شرایط قابل قبول و در برخی از شاخص ها نیاز به تحرک و پویایی بیشتری می باشد.معاون پژوهش و فناروی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در ادامه مروری بر برنامه های هفته پژوهش در سطح شهرستان ، استان و کشور که توسط واحد نیشابور انجام شده بود، داشت ودرپایان نیز ضمن تجلیل از پژوهشگران برتر از دست اندرکاران هفته پژوهش و تیم های پژوهشی که در مسابقات کشوری و بین المللی حائز مقام شده بودند، قدردانی شد.

203/200

کد خبر: 714998

وب گردی

وب گردی