حسنی: باید در جهت زنده نگاه داشتن فرهنگ  شهادت تلاش کنیم

علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست بررسی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گفت: کوتاهی در خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر پسندیده نیست.

به گزارش ایسکانیوز، حسنی در این جلسه با اشاره به فرازی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: بنیاد شهید افضل بنیادهاست، بر لزوم فراهم سازی زمینه ی خدمت بیشتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر تأکید کرد و گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر تاج شرف و نشان افتخار برای دانشگاه محسوب می شوند.

دبیر هیأت امنای استان در ادامه افزود: برای حفاظت و صیانت از ارزش های متعالی نظام اسلامی همه ی ما باید در جهت زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری صمیمانه ی حسنی و مسئولان دانشگاه و گرامیداشت ایام ربیع الاول گفت: رسیدگی به همه ی امور فرزندان شاهد و ایثارگر یک ضرورت بسیار مهم است. اما همان طور که امام خمینی (ره) تأکید داشتند، توجه ویژه به امور فرهنگی و تحصیلی عزیزان شاهد و ایثارگر و فراهم سازی زمینه ی شکوفایی استعدادهای آنان یک اولویت بسیار مهم است.

سید محمد تقی عندلیب مقدم مدیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان گزارشی از اقدامات پیش روی ستاد در این جلسه، خدمت به فرزندان یادگاران و دلاوران دفاع مقدس را تلاشی مقدس توصیف کرد و گفت: همه ی خیرات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو مجاهدت خالصانه ی شهیدان و ایثارگران به دست آمده است.

در این نشست مهدی محمود زاده عضو ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه خاطرنشان کرد: باید به دور از شعار زدگی، تلاش کنیم فضای انسان ساز دوره ی دفاع مقدس را ترویج کنیم. نکوداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز به آسیب شناسی دارد و در این راه دانشگاه ها می توانند پیش قدم باشند.

205/200

کد خبر: 715003

وب گردی

وب گردی