مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد لنگرود

مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود از موفق ترین و فعال ترین واحد های بسیج استان گیلان است.

به گزارش ایسکانیوز؛ با حضور امیر حسین فیروزان سرپرست واحد لنگرود ، مرتضی نورسته مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان و جمعی از مسئولان بسیج استان و معاونان واحد لنگرود، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد لنگرود برگزار شد.

در این مراسم فیروزان ضمن خوش آمد‌گویی به مسئولان بسیج دانشجویی استان گیلان در این واحد دانشگاهی ،اظهار کرد:همواره بنیانگذار جمهور ی اسلامی ایران امام خمینی(ره) بسیج را مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنام است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند و ما این رشادت ها را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم.

فیروزان ضمن تشکر و تقدیر از رضا حق بین بیان کرد:ایشان فردی فعال و قوی در عرصه کارهای محوله بوده و از وی در دوران مسئولیت بسیج قدردانی کرد.

در ادامه رضا حق بین گزارشی از عملکرد دو سال و نیم خود ارائه کرد که از مهمترین کارها می توان به اردوهای جهادی ، مشهد و راهیان نور اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: اردوی جهادی سال 94 طولانی ترین اردوی جهادی کشور لقب گرفت.

حق بین ضمن تشکر از رئیس دانشگاه افزود: همکاری های ایشان و بسیج دانشجویی استان در پیشبرد اهداف بسیج دانشجویی لنگرود بسیار موثر بود.

سپس مرتضی نورست مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان ضمن تشکر از رییس واحد لنگرود و مسئول بسیج دانشجویی لنگرود بیان کرد:پویایی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود و رشد چشمگیر جذب در آن ابراز امیدواری کرد که این روند همچنان ادامه یافته بلکه افزایش یابد.

ایشان ادامه دادند بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود از موفق ترین و فعال ترین واحد های بسیج استان گیلان است و ضمن تشکر از زحمات حق بین برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

203/200

کد خبر: 715010

وب گردی

وب گردی