اولین  نمایشگاه تجهیزات پزشکی استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی استان سمنان با حضور 16 شرکت از سراسر کشور در این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ سید امیررضا حسینی نژاد افزود: این نمایشگاه با ارائه بهترین و مطرح‌ترین برندهای تجهیزات پزشکی از 16 شرکت از سراسر کشور آماده حضور و بازدید دانشجویان ، استادان و کارکنان حوزه پزشکی شهرستان شاهرود است.

وی افزود: در نمایشگاه یادشده آخرین دستاوردهای علم پزشکی در زمینه تجهیزات مختلف به شکل دمو نمایش داده می‌شود که از آن جمله می‌توان به جدیدترین دستگاه الکتروشوک و نیز ایمپلنت های دندان اشاره کرد.

وی بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نیز که با همکاری بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) ، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و شرکت تجهیزات پزشکی نوین طب شاهوار و باهمت روابط عمومی این دانشگاه برپاشده است 4 کارگاه با حضور استادان مجرب از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با عناوینی چون انفیوژن تراپی ، دستگاه‌های تنفسی و اسلیپ تراپی ، اتوکلاو و A1C و استریلیزاسیون و دستگاه‌های شوک و ماساژ قلبی در حال برگزاری است که علاقه‌مندان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی می‌توانند از ساعت9 الی 12 از این کارگاه‌ها نیز در تالار همایش‌های دانشکده پزشکی دانشگاه بهره بگیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: نمایشگاه تجهیزات پزشکی از یکم لغایت سوم دی‌ماه 95 از ساعت 9 الی 18 در دانشکده پزشکی این دانشگاه واقع در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) جهت بازدید عموم برپاشده است.

203/200

کد خبر: 715066

وب گردی

وب گردی