تحسین دکتر میرزاده از ارائه 30 محصول فناورانه و دانش‌بنیان استان اصفهان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور به ارائه دستاوردهای پژوهشی خود پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به عنوان نماینده دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان همچون سال‌های گذشته با ارائه بیش از 30 محصول فناورانه و دانش‌بنیان حضور فعال و چشمگیری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور داشت. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و نظر متخصصان و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرد.

از این رویداد علمی، حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری، ثمری، مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت و تنی چند از مسئولان کشوری، از غرفه استان اصفهان در این نمایشگاه بازدید کردند.

میرزاده ضمن بازدید از دستاوردهای پژوهشی، اختراعات، نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان استان اصفهان، موفقیت‌های استان اصفهان را مورد تحسین قرار داد و از فعالیت‌های انجام شده تشکر و قدردانی کرد.

از جمله محصولات دانش بنیان این واحد دانشگاهی شامل، نرم افزار طراحی وب سایت، سامانه LED بیوفوتونیکی، نانو رس به منظور جلوگیری از فرسایش خاک،و .... در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور به نمایش در آمد.

همزمان با بزرگداشت هفته ملی پژوهش و فناوری، دوازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان و با حضور مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و علمی، پارک‌های علم و فناوری جهت ارائه آخرین یافته‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی برگزار شد

در همین راستا انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) با استقرار و تجهیز وسایل آزمایشگاهی و کمک آموزشی مورد نیاز و ارائه محصولات و دستاوردهای پژوهشی و با حضور استادان و متخصصان دانشگاهی در این نمایشگاه به مشاوره و پاسخگویی به بازدیدکنندگان پرداختند.

گفتنی است، در این نمایشگاه تعداد زیادی از کتب، آثار علمی و پژوهشی، مقالات تحقیقی، پایان‌نامه‌ها و بروشورهایی حاوی عملکرد و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) به نمایش در آمد و مورد استقبال عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

205/200

کد خبر: 715088

وب گردی

وب گردی