حسینی: در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، شرایط تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل گسترش بهتر از نیمه اول این بازی بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی حسینی پس از برتری تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: از مسئولان محترم باشگاه گسترش تشکر می‌کنم که با توجه به اوضاع نامساعد جوی زمین ورزشگاه بنیان دیزل را آماده برگزاری بازی می‌کنند. ما در نیمه اول بیشتر تحت‌تأثیر اوضاع جوی و زمین بودیم، اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم، چرا که بازیکنان با شرایط حاکم بر زمین و آب و هوا آشنا بودند.

وی گفت: به همه بازیکنانم خدا قوت و خست ه‌نباشید می‌گویم. جامعه فوتبال باید ذوب‌آهن را به عنوان یک تیم قدرتمند قبول کند و به ما لقب شگفتی‌ساز ندهد. ما لایق احترام هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه چه تدبیری اندیشیده است که بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی از این تیم روند نتیجه‌گیری ذوب‌آهن بهتر شده است، تصریح کرد: ما زمان گل‌محمدی چند بازیکن بزرگ را از دست دادیم و این مسئله به تیم ما شوک وارد کرد. در آن موقع نیاز به زمان داشتیم که خدا را شکر این مرحله را پشت سر گذاشتیم و چنین کیفیتی را به نمایش می‌گذاریم.

حسینی در خصوص اینکه آیا در نیم فصل بازیکن جدیدی را جذب خواهند کرد یا خیر، بیان کرد: باید با مدیران باشگاه جلسه‌ای بگذاریم و آنالیز لازم را انجام دهیم. اگر نیاز باشد بازیکن جدیدی را جذب خواهیم کرد و تیم را تقویت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم ذوب‌آهن در نیمه دوم عملکرد بهتری را نسبت به نیمه اول داشت، گفت: با توجه به شرایط هوا و یخ‌زدگی زمین بازی برای بازیکنان ما سخت بود تا کیفیت لازم را ارائه دهند. تیم ما از جایی می‌آید که چنین شرایطی را تجربه نکرده است. در نیمه دوم به نظرم چند درجه هوا گرمتر شد و ما توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصدومیت علی حمام گفت: او به دلیل فشار در بازی قبل دچار گرفتگی شد و نمی‌دانم وضعیت او چطور است.

حسینی در خصوص دیدار آینده تیم ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: همه تیم‌ها در جام حذفی مدعی هستند و برای قهرمانی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی در مورد اینکه تیم ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در کدام استادیوم دیدارهای خود را برگزار خواهد کرد، عنوان کرد: این کارها مدیریتی است و من اطلاعی از آن ندارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که دلیل نتیجه نگرفتن گسترش فولاد در این بازی و فشردگی دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی اظهار کرد: در رابطه با تیم گسترش من نمی‌توانم ابراز نظر کنم. آنها خودشان مسئول فنی و آنالیزور دارند. من فقط می‌توانم بگویم تیم ما در این دیدار خیلی با انگیزه ظاهر شد. در مورد فشردگی بازی‌ها باید بگویم تیم ما هم از این تقویم خیلی ضربه خورد اما وقتی با مسئولان صحبت می‌کنیم آنها می‌گویند بازی‌های تیم ملی در پیش است و مجبوریم چنین تقویمی داشته باشیم. به نظرم باید بین باشگاه‌ها و فدراسیون تعامل باشد تا هیچ‌یک از آنها آسیب نبینند. تمام تیم‌های دنیا هر 4 الی 5 روز یک بازی می‌کنند و ما امیدواریم استانداردمان را به آنها نزدیک کنیم. ما طرفدار فشردگی بازی‌ها نیستیم و دوست داریم بازیکنانمان همیشه سرحال باشند. اما وقتی با مسئولان صحبت می‌کنیم می‌گویند راه‌حل دیگری نداریم.

401/601

کد خبر: 715094

وب گردی

وب گردی