تغییرات مدیریتی در استقلال/چند عضو هیات مدیره به همراه افتخاری!

قرار است در جلسه ای مهم در خصوص وضعیت استقلال تصمیم گیری شود و احتمال تغییر مدیریتی نیز وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز،قرار است در مورد اوضاع نابسامان استقلال تصمیم گیری شود و زمان این تصمیم گیری ها در نیم فصل خواهد بود زیرا تیم در نیم فصل دوم به تحولات زیادی نیاز دارد تا از اوضاع فعلی خارج شده و وضعیت خود را سرو سامان دهد.

گفتنی است علاوه بر تصمیم گیری هایی که قرار است در مورد منصوریان اتخاذ شود عنوان شده که استقلال در بحث مدیریتی نیز قرار است با تغییراتی مواجه شود که برای ادامه مسابقات به نفع تیم باشد.

شایان ذکر است استقلال هم در کادر فنی و هم بین نفرات تیم نیاز به تقویت بسیاری دارد زیرا در این شرایط استقلال در نیم فصل دوم با مشکلات عمده تری نسبت به اوضاع فعلی مواجه می شود و به همین دلیل مجمع قرار است با تشکیل جلسه در مورد اوضاع مدیریتی و هیات مدیره تصمیمات جدی اتخاذ شود که به نفع استقلال تمام شود.

بحثهایی در خصوص جدایی و برکناری افتخاری نیز مطرح شده است زیرا برخی معتقدند که استقلال با ضعف مدبریتی نیز روبروست و ایجاد تغییر به نفع تیم است.

از طرفی به جز بحث مدیریتی و تغییر در کادر فنی برخی اعضا از هیات مدیره نیز حذف می شوند و قرار است این بار در هیات مدیره تیم افرادی به کار گرفته شوند که برای استقلال موثر واقع شوند.

605/101

کد خبر: 715142

وب گردی

وب گردی