انتصاب سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه واحد اراک

علیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در احکامی جداگانه سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری و حوزه معاونت برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه سید مجید علوی به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت پژوهش و فناوری و غلامعلی حاجی به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک برگزار شد.

در مراسم تجلیل از پژوهشگران واحدها و مراکز آموزشی استان مرکزی با حضور علیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان،جمعی از استادان، پژوهشگران ،کارکنان و دانشجویان واحدهای دانشگاهی در تالار آیت الله هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

رییس واحد اراک ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات دکتر مجید زنجیردار،در سمت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک برای وی آرزوی سلامتی و توفیق کرد و افزود: «همکارانی که در عرصه های مختلف مدیریتی تکریم می شوند دارای تجربیات ارزنده ای هستند و سرمایه های دانشگاه به شمار می آیند.»

وی با اشاره به اینکه سید مجید علوی و غلامعلی حاجی از اعضای هیأت علمی با تجربه و دارای سوابق مدیریتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اراک هستند،گفت: «معاونان پژوهش وبرنامه ریزی از افراد با اخلاق ،دارای سعه صدر،صداقت کاری و تجربه مفید علمی می باشند. »

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی گفت: «امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توفیقات الهی با صداقت کاری، امانت‌داری، قانون‌مندی و با تعامل، هم‌فکری و همکاری صمیمانه با مجموعه همکاران در راستای تسریع امور مربوط به اعضای هیأت علمی، کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز در جهت تحقق اهداف بلند دانشگاه موفق و مؤید باشید. »

205/200

کد خبر: 715194

وب گردی

وب گردی