ورود دانشگاهیان برای پالایش فضای مجازی

علی طالبی دادستان دادگاه انقلاب و عمومی شهرستان آمل خوستار ورود دانشگاهیان و حقوقدانان برای پالایش فضای مجازی از محتوای مجرمانه شد .

به گزارش ایسکانیوز، علی طالبی دادستان دادگاه انقلاب و عمومی شهرستان آمل در سخنرانی علمی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت: روح و ذات حقوق برای استیفای عدالت و انصاف است.

وی با اشاره به استفاده نامطلوب از تکنولوژی به ویژه ابزار الکترونیکی اطلاع رسانی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر هیچ مرکزی برای پالایش محتوا های تولید شده در فضای مجازی و تمیز سره از ناسره وجود ندارد وایجاد چنین مرکزی ضرورت دارد .

این مدرس دانشگاه با اشاره به تعدد کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی اعلام کرد :متاسفانه برخی از این کانال ها به بداخلاقی ها دامن میزنند و مقدسات ما را مورد هجوم قرار می دهند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی در جامعه تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری موارد حقوق شهروندی در فضای مجازی رعایت نمی شود .

این مقام مسئول با دعوت ازدانشگاهیان و حقوقدانان برای ورود به عرصه فضای مجازی تاکید کرد : ورود افراد فرهیخته ومتعهد وانتشار نظرات برگرفته از روح قانون و دین در فضای مجازی میتواند این فضا را از وجود برخی بد اخلاقی ها پاک کند.

205/200

کد خبر: 715230

وب گردی

وب گردی