بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی فرهنگی / افتتاح مجموعه ورزشی واحد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم اهدای جایزه باستانی پاریزی و برگزاری سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، وارد شهر کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، صبح امروز در جریان سفر استانی دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه حجت الاسلام والمسلمین محید انصارى و معاونان سازمان مرکزى در ابتدای ورود، از پردیس ورودی واحد کرمان بازدید و آن را افتتاح کرد.
گفتنی است پردیس ورودی دانشگاه آزاد کرمان به مساحت 4هزار و 300 مترمربع است که امروز به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه در ادامه با حضور بر مزار شهدای گمنام آرمیده در واحد کرمان، به قهرمانان 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
*بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی فرهنگی
دکتر میرزاده در ادامه از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگى دانشجویان استان کرمان که در راستای عمل به شعار اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در محل کتابخانه مرکزی واحد کرمان برپا شده بود، بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان قرار گرفت.
در این نمایشگاه آثار هنری شامل عکس، نقاشی و...، صنایع دستی شامل قالی بافی، گلیم بافی، جاجیم و... و محصولات فرهنگی شامل نشریات، کتب و پایان نامه در معرض نمایش قرار داشت.
گفتنی است کتابخانه مرکزی واحد کرمان با دارا بودن 120هزار جلد کتاب شامل 90هزار جلد به زبان فارسی و 30هزار جلد به زبان های غیرفارسی، به پایگاه های معتبر علمی ازجمله اشپرینگر، اسکوپوس و... متصل است.
*افتتاح مجموعه ورزشی واحد کرمان
در ادامه این بازدید مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان توسط دکتر میرزاده افتتاح شد.
این مجموعه که در زمینی به مساحت 62هزار مترمربع احداث شده، دارای 7هزار متر زیربناست که از بخش های مختلف شامل زمین چمن، پیست دوومیدانی، زمین های تنیس، والیبال، بدمینتون و بسکتبال، سالن های سرپوشیده ورزشی، پارکینگ و.. تشکیل شده است.
گفتنی است ساخت و تجهیز این مجموعه ورزشی در حدود یک میلیارد و نهصد میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
شایان ذکر است دکتر میرزاده در حاشیه بازدید از این مجموعه ورزشی، با اعضای تیم های دانشجویی سیرجان و کهنوج که در حال بازی در زمین فوتبال این مجموعه ورزشی بودند، عکس یادگاری گرفت و توپ آنها را به رسم یادگار امضا کرد.

204/200

کد خبر: 715246

وب گردی

وب گردی