15تن کالای قاچاق در مازندران معدوم شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از امحاء و معدوم کردن بیش از 15 تن کالای قاچاق در استان خبر داد و افزود: این مقدار کالای قاچاق که فاقد ضوابط فنی، ایمنی و بهداشتی لازم بوده با هماهنگی قضائی و همکاری سازمان اموال تملیکی استان معدوم شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار"سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز در استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، با همکاری دستگاه قضائی و دیگر سازمان ها و دستگاه های متولی امر از ابتدای سال جاری در سطح استان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با حساسیت، پیگیری و رصد قاچاقچیان در راستای ماموریت های محوله، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی نسبت به کشف و دستگیری متهمان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به معدوم سازی کالاهای قاچاق مکشوفه در استان که فاقد ضوابط فنی، ایمنی و بهداشتی لازم بوده، افزود: در این رابطه با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری سازمان اموال تملیکی استان، بیش از 15 تن کالای قاچاق شامل مواد غذایی، لوازم و تجهیزات بهداشتی و آرایشی معدوم شد.

سردار میرفیضی همچنین با اشاره به کشف میلیاردها ریال کالای قاچاق در سال جاری، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.

فرمانده انتظامی استان مازندران ، عدم خرید کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالا مهم دانست و تاکید کرد: تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نیاز به عزم همگانی دارد.

701

کد خبر: 715262

وب گردی

وب گردی