از 6 پژوهشگر برتردانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تجلیل شد

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار 6 پژوهشگر برتر این واحد دانشگاهی معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسمی با حضوردکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، هیات رئیسه و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان، 6 پژوهشگر برتر این واحد دانشگاهی معرفی و از آنان تجلیل شد.

در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، دکتر طاهره میرساردو ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تبریک به استادان منتخب گفت: در 27 ماه گذشته همواره سعی کردیم تا آنجا که درتوان داریم زحمات استادان را ارج نهاده و با در اختیار گذاشتن امکانات لازم شرایطی فراهم کنیم که استادان بتوانند کارهای پژوهشی انجام دهند.

وی با بیان اینکه پژوهش بخش جدایی ناپذیر آموزش به شمار می رود ادامه داد: در دو سال گذشته دهها طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار انجام شده که یکی از این طرح ها یک طرح برون دانشگاهی بین المللی با یکی از دانشگاه های ترکیه است.

دکتر میرساردو به حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از کارهای علمی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی محکم و استوار از کارهای علمی حمایت می کند و برای استادان و دانشجویان در سطح دکتری در حوزه های تخصصی که علاقمند هستند و تمایل دارند این فرصت فراهم کرده است که فعالیت علمی کرده وبه توفیقات بیشتر برسند.

دکتر محمد رضا محمدی ملایری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هم در این مراسم با بیان اینکه سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم کیفی سازی است گفت: با اهتمام همه دانشگاهیان باید شرایطی فراهم کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و بین المللی تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

معاون پژوهش و فناوری واحد گرمسار توانمند سازی وتربیت دانشجویان خلاق را مهم ارزیابی کرد و گفت: در سطح کلان، دولت و دانشگاه از ما انتظار دارند که دانشجویان به حدی خلاقیت داشته و توانمند باشند که بتوانند کارآفرین باشند و باعث رونق اقتصادی جامعه شوند.

در این مراسم از دکتر مریم افضل خانی، دانشکده علوم انسانی، دکتر مجید محمد صادق، دانشکده دامپزشکی، دکتر محمد غندالی، دانشکده علوم پایه، دکتر علیرضا ایزدبخش، دانشکده فنی و مهندسی و دکتر منصور طیوری از دانشکده کشاورزی به عنوان پژوهشگر برتر واحد گرمسار و دکتر نادر سلیمانی مدیر مسئول مجله رهبری و مدیریت آموزشی به عنوان مجله برتر واحد گرمسار و دکتر حیدر لطفی مدیر مسئول مجله نگرش های نو در جغرافیا به عنوان مجله برتر استانی و دکتر هادی نظر بین حق پاک به عنوان پژوهشگر برتر استانی تقدیر شد.

200

کد خبر: 715303

وب گردی

وب گردی