سردار سلامی: آزادی حلب مرهون درایت و هدایت رهبر معظم انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که آزادی حلب و اینکه مردم این شهر امروز بار دیگر می توانند به خانه های خود بازگردند، مرهون درایت، رهبری و وجود با برکت رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ حسین سلامی روز جمعه در آیین بهره برداری از 35 پروژه محرومیت زدایی شهرستان طالقان در استان البرز، افزود: اگر مردم لبنان در آرامش به سر می برند و صهیونیست ها جرات تعدی و دست درازی به این کشور را ندارند، از موهبت وجود رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: اگر نعمت رهبری امام خامنه ای نبود، آمریکا، اسراییل، رژیم های عرب سرکش مانند عربستان و اروپا مسلمانان را غارت می کردند و به جان و مال و ناموس امت اسلامی رحم نمی کردند.
سردار سلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک رحمت برای تمامی مسلمانان بوده و وجود امام راحل (ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب یک نعمت و موهبتی بی بدیل برای همه امت اسلامی است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به اجرای 34 هزارپروژه محرومیت زدایی به همت سپاه پاسداران در کشور اشاره و بیان داشت: این میزان نشان دهنده عزم سپاه برای رفع محرومیت و برقراری رفاه و آبادانی در کشور است.
وی همچنین گفت: این فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته برای خدمت است و برای موقعیت یابی خودمان نیست چرا که در اینصورت هیچ گونه ارزشی ندارد.
سردار سلامی ادامه داد:تمام کسانی که امروز مسئولیت دارند، بدانند که این مسئولیت ها گذرا هستند و مهم این است تا جایی که می توانیم به مردم که ولی نعمتان ما هستند، خدمت کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: هر کس که قدمی بر می دارد، امیدی در دل مردم قرار می دهد و آنها را بیش از پیش امیدوار می سازد.
وی ادامه داد: وقتی که همه دست به دست هم بدهند و برای خدمت به نظام، انقلاب، اسلام و مردم تلاش کنند، شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور و آبادانی آن خواهیم بود.

منبع: ایرنا

302/300

کد خبر: 715405

وب گردی

وب گردی