مکانی: همیشه قلبم برای پرسپولیس می‌زند/ از چند باشگاه لیگ برتری نروژ پیشنهاد دارم

سنگربان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم در پایان فصل به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

به گزارش ایسکانیوز، سوشا مکانی در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: از فرصت استفاده کردم تا سری به دوستان و مربی قدیمی خودم بزنم. این پیروزی را به سرخپوشان تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ شود.

وی در ادامه افزود: من یک هوادار پرسپولیس بوده و خواهم بود. هوادار همیشه قلبش برای تیمش می‌زند و نگران تیم محبوبش است. با این بازی که امروز از پرسپولیس دیدم نگرانی وجود ندارد و به عنوان یک هوادار از قهرمانی تیمم در نیم‌فصل بسیار خوشحال شدم. امیدوارم این قهرمانی در پایان فصل هم تکرار شود.

دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس در مورد خداحافظی احمد نورالهی از این تیم گفت: اسم این را نمی‌شود خداحافظی گذاشت. این اتفاق درگذشته برای حسین ماهینی هم افتاد. خدمت سربازی به نوعی توفیق اجباری است و همه باید بروند. اکنون به دلیل نزدیکی امتیازات تیم پرسپولیس و تراکتورسازی، این انتقال کمی حساسیت ایجاد کرده است. پرسپولیس هیچ‌گاه از رفتن بازیکنی متضرر نخواهد شد و بازیکنان جدیدی دارد که جای خالی بازیکنان جداشده را پرخواهند کرد.

مکانی در پاسخ به این پرسش که پیشنهادی از تیم‌های اروپایی دارد یا خیر، تصریح کرد: من با باشگاهم قرارداد دارم و تصمیم گرفتن برای جدایی در اختیار من نیست. 50 درصد از اختیار من با باشگاه است و تصمیم‌گیرنده نهایی مسئولان باشگاه هستند. از چند تیم لیگ برتر نروژ و چند جای دیگر پیشنهاد دارم، اما همان‌طور که گفتم تصمیم‌گیرنده من نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نروژ هم در هوای آلوده بازی فوتبال را برگزار می‌کنند یا خیر، خاطر نشان کرد: نروژ هیچ وقت آلوده نیست. در هرصورت لیگ باید برگزار شود. اگر بخواهیم به این دلایل بازی را برگزار نکنیم در طول سال نمی‌توانیم تعداد زیادی از بازی‌ها را برگزار کنیم. باید برای این موضوع یک فکر اساسی شود. البته من در جایگاهی نیستم که در مورد آن حرف بزنم.

100/401

کد خبر: 715486

وب گردی

وب گردی