اخذ مجوز ایجاد مقطع کارشناسی ارشد تاریخ و آموزش ابتدایی

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان از برگزاری "همایش شیوه‌های نوین تدریس دوره ابتدایی" در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین پیریایی اظهار کرد: امسال دو همایش استانی با تأکید بر بنیه علمی و کاربردی بودن همایش برگزار خواهد شد.

پیریایی افزود: یکی از این همایش‌ها با موضوع تجارب آموزشی و پرورشی موفق معلمان، دانشجویان و اساتید است که دارای 5 محور فن‌آفرینی در آموزش و پرورش، تبادل تجربه بین معلمان، استفاده از دانش‌ پنهان معلمان، تبادل تجربه بین معلمان، شناسایی نیروهای توانا و تشویق آنان در زمینه‌های آموزشی و پرورشی و افزایش بهره‌وری با استفاده از تجارب موفق است که چهارم اسفندماه امسال در سالن علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

وی گفت: همایش دیگر نیز با عنوان شیوه‌های نوین تدریس در دوره ابتدایی است که با هدف تبادل دانش‌بنیان بین معلمان، تولید دانش کاربردی، استفاده و بسط تجارب موفق معلمان و بسط مبانی نظری در خصوص روش‌های تدریس در دوم اسفند ماه امسال در پردیس کمالوند برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان خاطرنشان کرد: در این دانشگاه به دنبال ارتقای رشته‎های مورد نیاز هستیم و درخواست اخذ مجوز راه‎اندازی دو رشته آموزش ابتدایی و تاریخ در مقطع کارشناسی ارشد را داریم و برای راه‌اندازی این دو رشته هیات علمی مورد نیاز را نیز در این دانشگاه داریم.

منبع: ایسنا

205/200

کد خبر: 715559

وب گردی

وب گردی