کنگره ملی هشتم حاما، 7 بهمن ماه برگزار می‌شود

نشست پیش‌کنگره هشتم حاما روز گذشته(3 دی‌ماه) با حضور دبیرکل، قائم مقام دبیرکل، اعضای شورای سیاستگذاری و برخی دبیران شعب و کادرهای ارشد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست پیش‌کنگره هشتم حزب اراده ملت ایران(حاما) روز گذشته(3 دی‌ماه) با حضور دبیرکل، قائم مقام دبیرکل، اعضای شورای سیاستگذاری و برخی دبیران شعب و کادرهای ارشد برگزار شد.

در این نشست، گزارشی از عملکرد دو ساله ارکان حزب ارائه شد و مسئولین هر رکن، گزارش حوزه تحت مسئولیت خود را ارائه کردند.
همچنین جزئیات برنامه‌های کنگره هشتم توسط مسئولین برگزاری مهران رئوف دبیر اجرایی این کنگره و افشین فرهانچی دبیر محتوایی به سمع و نظر حاضرین رسید و مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی و بازنگری مواضع متخذه حزب در دوره ششم و به ویژه مواضع پس از برگزاری انتخابات مجلس دهم و تببین این مواضع موضوع مهمی دیگری بود که در این نشست توسط سید معروف صمدی قائم مقام دبیرکل صورت گرفت.
در این نشست، درباره مانیفست حزب و اسناد راهبردی در حوزه های مختلف تبادل نظر شد و اینکه حزب اراده ملت ایران نحوه ورود خود به انتخابات های مختلف را برنامه محور دنبال خواهد و نه فرد محور.
در بخش پایانی این نشست، احمد حکیمی پور دبیرکل حاما طی سخنانی به تبیین جایگاه حزب اراده ملت ایران و نقش آن در روند توسعه سیاسی کشور پرداخت و گفت: منشور اخلاقی حاما از جمله اسناد مهم این تشکل است. حزب اراده ملت ایران، نگاه بلند مدت و پروسه‌ای به فعالیت حزبی دارد و هیچ گاه در مسیر سیاست ورزی، پرشتاب و مرحله سوز عمل نکرده است.
حکیمی پور در بخش دیگر سخنانش تاکید کرد دوره گذار در ایران که یک کشور هزاره است به دلیل فقدان فرهنگ کار جمعی طولانی شده است.
وی همچنین در خصوص مواضع اخیر حزب در نقد ساختار تصمیم گیری اصلاح طلبان گفت: دوره رفتار فردی در سیاست ورزی ما گذشته است. حزب اراده ملت ایران معتقد است که روش و شیوه هم به اندازه نتیجه در روند سیاسی کشور مهم است.
حکیمی پور تصریح کرد: ما اکنون در جایگاهی ایستاده ایم که میتوانیم نوید یک حزب از پایین که پیوند واقعی با بطن جامعه و مشکلات مردم دارد را بدهیم .
همچنین مهران رئوف دبیر اجرایی کنگره هشتم در این نشست، از برگزاری کنگره هشتم حاما در روز پنجشنبه 7 بهمن ماه خبر داد.
افشین فرهانچی رییس کمیته تشکیلات و مسئول محتوای کنگره هم از آخرین وضعیت اعضاء و کاندیداهای دوره هفتم شورای سیاستگذاری گزارشی به نشست ارائه داد.

302/300

کد خبر: 715565

وب گردی

وب گردی