سرلشکر جعفری: امنیت شرط اول پیشرفت است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت، شرط اول پیشرفت، رشد و تعالی و همچنین الزام اولیه و قطعی هر جامعه ای است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری این مطلب را روز شنبه در آیین گرامیداشت پنجم دی سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، عنوان کرد.
وی گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان این انقلاب بزرگ نخستین هدفی که برای ضربه زدن به این انقلاب داشتند ، ایجاد ناامنی در کشور و جامعه به ویژه در زمین و آسمان بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این هدف گیری می خواستند این را اثبات کنند که نظام اسلامی قادر به برقراری امنیت خودش و جامعه نیست؛ اما سپاه پاسداران با تلاش خود در حوزه های مختلف امنیتی و دفاعی دشمن را ناامید کرده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: علت اصلی امنیت پایدار امروز جامعه و نظام اسلامی را باید در مردم و ایمان آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا جستجو کرد.
او گفت: ایستادگی از سوی مردم در مقابل تمامی توطئه های دشمنان نظام اسلامی تاکنون به بهترین شکل ممکن انجام شده است و ادامه دارد. شاید در این میان به برخی شعارها و اصول دیگر انقلاب به آن صورت توجه نشده باشد ولی به اصل استکبارستیزی انقلاب اسلامی توجه شده است و عامه مردم پای این اصل انقلابی ایستاده‌اند.
سرلشکر جعفری امنیت پایدار را بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن، تاکنون عنوان کرد و افزود: امروز دامنه این امنیت از مرزهای ایران نیز خارج شده است و در کنار این امنیت، یکی دیگر از بزرگ ترین دستاوردهای آن صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.
سرلشکر جعفری اضافه کرد: سپاه به ویژه سپاه حفاظت هواپیمایی در این سال های اخیر به عنوان حافظ امنیت صنعت حمل و نقل هوایی کشور به بهترین نحو وظیفه خود را انجام داده است به طوری که امروز مردم از آرامش خوبی در حوزه امنیت هوایی برخوردارند.

برخی تماس ها برای ایجاد نا امنی در ایران
وی افزود: اینکه چرا جامعه ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه دشمنی که از سوی کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه ای ،علیه آن، برنامه ریزی و دلار و ریال های زیادی که برای تحقق آن هزینه می‌ شود، با این امنیت مثال زدنی همراه است؟ باید گفت که امروز برخی تماس ها بین کسانی که هیچکس فکرش را نمی‌کند مثل عربستان سعودی و رژیم اشغالگر قدس برقرار می‌شود تا در ایران ایجاد ناامنی کنند.

منبع:ایرنا

700/705

کد خبر: 715576

وب گردی

وب گردی