تمام بسترهای لازم برای آموزش الکترونیکی در دانشگاه فراهم شده است

نشست تخصصی توسعه یادگیری الکترونیکی در تحصیلات تکمیلی سیاستگذاری، اقدام و عمل در پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر اصغر مولائی دهکردی مدیرکل دفتر توسعه آموزش عالی وزارت علوم، دکتر ضرغام بروجنی رئیس پردیس خودگرادن، دکتر سید امید فاطمی رئیس مرکز آموزش‌های الکترونیک دانشگاه تهران، دکتر سعید پور روستایی سرپرست مرکز فناوری دانشگاه و دکتر نیلی احمدآبادی معاون آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و جمعی از استادان و دانشجویان حضور داشتند.

دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه در سخنانی دربارۀ آموزش های الکترونیک دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: واحد آموزش فضای مجازی در پردیس خودگردان راه اندازی شده است. بسترهای نرم افزاری و سخت افزارها آماده و حتی چند رشته نیز طراحی شده است.

وی افزود: در حال حاضر از این ظرفیت موجود استفاده شده و چند کلاس در مقطع کارشناسی در بعضی از دانشکده ها به صورت مجازی برگزار شده است و در ترم آینده این درس ها به علاوه احتمالا یک درس روش تحقیق در دوره دکتری نیز به همین روش ارائه می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه با بیان این نکته که باید از این ظرفیت به درستی و خوبی استفاده شود، اظهار کرد: در برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت و دوره‌های آموزشی نیز از این بحث آموزش مجازی استفاده خواهد شد.

دکتر نادر نعمت الهی تصریح کرد: گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه پایه‌ای برای این کار می‌باشد و در این مدت سه سال، کار به متخصصان خود دانشگاه سپرده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: تمام بسترهای لازم فراهم شده و هدف «پیشبرد علم» در این زمینه می‌باشد. این مسئله وسیله ای برای آموزش است و امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت علوم برنامه را پیش ببریم و به اهداف مورد نظر نزدیک شویم.

معاون آموزشی دانشگاه علامه بیان کرد: حساسیت‌هایی نیز در دانشگاه وجود دارد و در رشته هایی که ضعف وجود دارد و یا استقبال کم است ظرفیت را کم می‌کنیم تا کیفی سازی به شکل مطلوبی صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این نشست، دکتر اصغر مولائی دهکردی، دکتر ضرغام بروجنی، دکتر سید امید فاطمی، دکتر سعید پور روستایی و دکتر نیلی احمد آبادی به ارائه مطالب تخصصی خود درباره آموزش الکترونیک پرداختند.

کد خبر: 715607

وب گردی

وب گردی