هاشمی: بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی تازه به هماهنگی لازم رسیده اند

سرمربی تیم بانوان والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لیگ امسال از سطح بالایی برخوردار است و تیم ها تنها برای پیروزی به میدان می آیند.

مریم هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص پیروزی تیمش برابر پارس شیراز گفت: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم، بچه ها به مرور زمان توانستند به هماهنگی لازم برسند؛ بعد از چند بازی سختی که گذراندیم این دیدار نسبتاً سبک بود و موفق شدیم اولین پیروزی را کسب کنیم. در کل لیگ امسال از سطح بالایی برخوردار است و تیم ها تنها برای پیروزی به میدان می آیند.

وی افزود: تنها مشکلی که امسال داریم، برنامه ریزی های نادرست است که لطمه جدی به سطح کیفی لیگ ما می زند. لیگ ما برای اعزام به مسابقات انتخابی جهان 10 روز تعطیل شد و مجدد برگزار شد؛ تا امروز فدراسیون چندین برنامه به ما داده است، قابل به ذکر است که فدراسیون هم مقصر نیست و برنامه ها برپایه اصول پیش نمی رود. مشکل اساسی که در حال حاضر داریم زمان آغاز بازی های برگشت است.

سرمربی تیم بانوان والیبال دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بازیکنان ما برای مسابقات انتخابی جهان به مالدیو اعزام می شوند، یازدهم زمان بازگشت آن ها از این دوره از مسابقات است و چهاردهم لیگ برتر شروع می شود. بازیکنانی که 15 روز در سفر و مسابقه بوده اند برای ارائه بازی خوب به یک هفته ریکاوری احتیاج دارند. درخواست من از مسوولان این است که تغییراتی در برنامه بازگشت بازی های لیگ داشته باشند.

602/101

کد خبر: 715634

وب گردی

وب گردی