تشکل ها پیاده نظام جناح های سیاسی نباشند/تشکل ها عامل نشاط و پویایی در دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان عامل نشاط و امید در دانشگاه و نباید پیاده نظام جناح های سیاسی باشند.

به گزارش ایسکانیوز، شهریار عباسی در نشست دبیران تشکل های دانشجویی واحد ایلام تصریح کرد: با حضور دکتر میرزاده و برنامه های منسجم و عملیاتی معاونت دانشجویی فرهنگی بستر لازم برای فعالیت بیشتر تشکل ها فراهم شده است.

وی بیان کرد: حضور دانشجویان در تشکل ها بستر لازم برای پویایی و تجربه اندوزی بیشتر آنان فراهم می کند تا دانشجویان در آینده تاثیر بیشتری در عرصه های مختلف جامعه داشته باشند.

وی ضمن تقدیراز حضور بسیار فعال تشکل های دانشجویی در اجرای مراسمات واحدایلام گفت: تمام تلاش واحد ایلام معطوف به برگزاری مراسمات با حضور موثر تشکل ها است.

عباسی تصریح کرد: تلاش در راستای توسعه فرهنگ دینی و ارتقاء بینش سیاسی از مهم ترین اهداف شکل گیری تشکل ها است که در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: یکی از مهم ترین و برجسته ترین کار های دکتر شهریار عباسی رئیس واحد ایلام توجه ویژه به تشکل های سیاسی – اسلامی دانشجویی است که بایستی از این پتانسیل به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی همتی بیان کرد: علم آموزی اگر در مسیر اصلاح نفس و خود سازی نباشد ابتر است.

وی بیان کرد: در کنار علم آموزی تلطیف فضای دانشگاه و تنوع بخشی به فعالیت های تشکل ها سیاسی و فرهنگی نیز لازم است.

وی ضمن انتقاد به برخی دانشگاه ها که پایبند به کرسی های آزاد اندیشی نیستند که مورد تاکید رهبری است گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نهاد رهبری وهیات رئیسه پایبند به حضور قدرتمند تشکل ها در عرصه دانشگاه هستند.

وی گفت: دانشجویان باید مطالبه گر و منتقد باشند تا ازطریق انتقاد سازنده تحرک بیشتر در جامعه ایجاد شود.

نماینده دکتر میر زاده در تشکل های اسلامی سیاسی واحد ایلام گفت: تشکل های اسلامی سیاسی باید با قانونمداری الگو مناسبی برای دانشجویان و انجام فعالیت های سیاسی و فرهنگی باشند.

دکتر منصور احمدی تصریح کرد: روشنگری و مطالبه گری در شرایط کنونی در تلطیف فضای دانشگاه و ایجاد پویایی و نشاط در عرصه های مختلف را به دنبال دارد.

وی گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اعتماد کامل به برنامه ها و فعالیت های تشکل ها دارند که در این راستا در اربعین امسال ایستگاه ایستگاه صلواتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور و تلاش دانشجویان شکل گرفت که اقدامی ماندگار بود

در ادامه این مراسم علاوه بر معاون دانشجویی فرهنگی واحد ایلام مسئولان تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویی واحد ایلام به بیان دیدگاهها و خواسته های خود پرداختند.

200

کد خبر: 715665

وب گردی

وب گردی