رتبه برتر حقوق شهروندی، حجاب و عفاف به واحد اردبیل اختصاص یافت

در ارزیابی دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی کشور، رتبه برتر و تندیس عفاف و حجاب و عفاف و حقوق شهروندی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در ارزیابی این دبیرخانه در خصوص عملکرد سال 1394 ادارات استان اردبیل، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به دلیل اجرای برنامه های مربوط به عفاف و حجاب و حقوق شهروندی به رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان دست یافت.

همچنین این واحد دانشگاهی به دلیل ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ارایه عملکرد لازم در این خصوص مورد تقدیر قرار گرفت.

با عنایت به ابلاغ دستورالعمل ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری و بررسی های بعمل آمده توسط دبیرخانه و ستاد مربوط، لوح تقدیر از سوی معاونت سیاسی استانداری اردبیل به دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد.

در متن این لوح اظهار امیدواری شده است که با استعانت از درگاه احدیت و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) ضمن مد نظر قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری در اجرای مسئولیت های محوله و اهداف تعیین شده برای خدمت رسانی مطلوب و افزایش رضایت مندی شهروندان، بیش از گذشته موفق و پایدار باشید.

200

کد خبر: 715677

وب گردی

وب گردی