جلالیان: بهترین های ایران در تیم دانشگاه آزاد اسلامی هستند

سرمربی تیم بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار ما قرار داده اند.

فریبا جلالیان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب است؛ در حال حاضر در مسابقات سوپر لیگ بانوان فعالیت داریم. این دوره از مسابقات هفته گذشته، پنجشنبه به میزبانی ما برگزار شد و هفته آینده با تیم های گاز، نماینده شاهرود و نماینده تهران بازی داریم.

وی ادامه داد: تیم ما در شرایط خوبی است، تمرینات به خوبی پیگیری می شود. هفته های گذشته تمرینات در سالن امجدیه برگزار می شد، اما حدود یک هفته ای می شود که به سالن حافظ علوم تحقیقات منتقل شده است. مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار ما قرار داده اند و بازیکنان ما همه تلاششان را می کنند با کسب مقامی خوب به نوعی از زحمات مسوولان تشکر کنند.

سرمربی تیم بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم. در همه رده های سنی، نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان ملی پوش داریم و می توانم به جرات بگویم بهترین های ایران در تیم ما حضور دارند.

602/101

کد خبر: 715765

وب گردی

وب گردی