همایش داخلی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی بابل

همایش داخلی با عنوان مراقبت پرستاری دربیماران مبتلا به کاهش سطح هوشیاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ همایش داخلی دانشجویی با همکاری حوزه پژوهشی، دانشکده علوم پزشکی و دانشجویان ورودی۹۳وراهنمایی های مدیرگروه تقلیلی وارائه دوتن از دانشجویان به نام های مائده اریان وشرف الدین قلی نژاد درواحدبابل صورت گرفت.

مائده اریان دانشجوی رشته پرستاری گفت:این همایش درراستای اگاهی بیشتردانشجویان پرستاری درحوزه های اتیولوژی،درمان،مراقبت پرستاری واموزش به خانواده بیماردچار کاهش سطح هوشیاری برگزارشد.

وی بیان کرد: که مراقبت از بیمار مبتلا به کاهش سطح هوشیاری که بخش مهمی از درمان این بیماران است باید باتوجه به شرایط انها صورت گیردوحتی حفظ راه تنفسی که جزو الویت های درمانی ومراقبتی دراین بیماران است به شکل های مختلف صورت میگیرد ونیازمند توجه بیشتر به این بیماران است.

اریان به یکی از بخش های مهم این همایش اشاره کرد و افزود: آموزش دادن به خانواده این بیماران از وظایف پرستاران است که باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند چراکه اغلب این خانواده ها تمایل به ادامه مراقبت درمنزل داشته ونگهداری این بیماران در منزل نیازمند مهارت های خاص میباشد که توسط پرستاران محترم به خانواده ها آموزش داده میشود.

وی علل کاهش سطح هوشیاری را مهم خواند و گفت:که یکی از بخش های مهم مراقبت ودرمان دراین افراد توجه به علت Locمیباشد ومراقبت باید باتوجه به علت آن باشد.

مائده اریان دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از عملکرد دانشکده علوم پزشکی واحد بابل اظهار قدر دانی کرد و بیان داشت:مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل امکانات آموزشی،پژوهشی و تجهیزات آزمایشگاهی خوبی برای دانشجویان رشته های پزشکی فراهم کردند،از زحمات حسن قلی پور رئیس واحد بابل که همواره کمک های شایان وقابل توجهی را درزمینه های مختلف تحقیقاتی وعلمی داشتند تقدیر ومی شود.

203/200

کد خبر: 715799

وب گردی

وب گردی