حیدر العبادی: دو سوم استان نینوا را آزاد کرده‌ایم

نخست‌وزیر عراق، با تأکید بر اینکه داعش به دنبال تجزیه کشورها از طریق ایجاد تفرقه است، از آزادسازی دو سوم استان نینوا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از "سومریه نیوز"؛ "حیدر العبادی" –نخست وزیر عراق- امروز شنبه تأکید کرد که نیروهای امنیتی این کشور، تاکنون، دو سوم استان نینوا را از سیطره گروه های تروریستی آزاد کرده اند. وی همچنین در خصوص خطر تروریسم که در کمین همگان است، به کشورهایی که احساس امنیت می کنند، هشدار داد.

حیدر العبادی طی سخنانی در کنفرانس جوانان عرب، تحت اشراف اتحادیه کشورهای عربی با عنوان تأثیر تروریسم بر جوانان عرب، گفت: "تروریسم، می خواست بغداد را نابود کند، ولی جوانان ما با گروه های تروریستی و این گونه گرایشات خطرناک مقابله کردند. جوانان ما، هم برای امروز و هم برای آینده کشورمان، پیروزی ساز شدند."

العبادی افزود: "بزرگترین ضربه ای که گروه تروریستی داعش متحمل شده است، همان وحدت ما بود؛ چرا که این گروه، در صدد تکه تکه کردن کشورها از طریق ایجاد تفرقه میان مردم آن است. ما تاکنون، دو سوم استان نینوا را از سیطره گروه تروریستی داعش آزاد کرده ایم و پیروزی نهایی، به زودی محقق خواهد شد."

وی توضیح داد: "همزمان با آزادسازی میهن، ثبات و زندگی را به این مناطق بازمی گردانیم و آن را از مین ها و بمب های کارگذاشته شده، پاکسازی می کنیم."

303/300

کد خبر: 715815

وب گردی

وب گردی