مهاجری به‌بازگشت کفشگری به‌ پرسپولیس واکنش نشان داد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: باشگاه پرسپولیس برای جذب کفشگری باید با باشگاه مذاکره کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا مهاجری در رابطه با شرایط تیمش در آستانه بازی با ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: تمرینات تیمی خوبی را در هفته اخیر پیگیری کردیم و آماده ایم تا یک بازی خوب را برابر ذوب آهن انجام دهیم. هنگامی که تیمی چند پیروزی متوالی را به دست می‌آورد یعنی از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد اما می‌خواهیم با ارئه یک بازی خوب روند پیروزی های ذوب آهن را قطع کنیم و سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

وی در با اشاره به برنامه های پدیده برای نیم فصل دوم افزود: در حال حاضر بازیکنان خوبی داریم البته من لیستی را به باشگاه داده ام تا در صورت امکان دو یا سه بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شود. ما در نیم فصل دوم با قرعه خوبی مواجه هستیم و چند بازی داخل خانه متوالی داریم که این موضوع به نفع ماست. ما قطعا به این موضوع خوش بین هستیم و می خواهیم که با استفاده از شرایط که به نفع ما است به جمع تیم های بالای جدولی اضافه شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در رابطه با شایعه جدایی مهرداد کفشگری از این تیم و بازگشت این بازیکن به پرسپولیس تصریح کرد: اعتقادم این است که بازیکن در هر تیمی که هست باید با دلش برای آن بازی کند. کفشگری یکی از بهترین های تیم ماست و بازیکن قابلی است قطعا ما به وی نیاز داریم و این بازیکن می‌تواند به موفقیت ما کمک کند اما اگر پرسپولیس نیز به کفشگری نیاز دارد و قصد جذب این بازیکن را دارد باید با باشگاه مکاتبه کند.

602/601

کد خبر: 715847

وب گردی

وب گردی