رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:  دانشگاهها باید هدفمند پژوهش کنند

نشست صمیمی فرمانده و جمعی از مسئولین مرزبانی نیروی انتظامی استان گیلان با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی استان گیلان ضمن تشکر از برگزاری این نشست ، با بیان قسمتی از ماموریت های مرزبانی نیروی انتظامی استان گیلان ، گفت: وظیفه حراست از سواحل دریای خزر در استان گیلان به طول 272 کیلومتر مرز آبی و 42 کیلومتر مرز خاکی جهت جلوگیری از تعرض به خاک وطن یکی از وظایف این مرزبانی در استان است.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم با تعامل هرچه بیشتر با مسئولین استانی در خصوص شناسایی به موقع مشکلات و رفع آن در جهت امنیت هر چه بیشتر در استان کوشا باشیم که این مسئله می تواند با انعقاد تفاهم نامه علمی و تحقیقاتی با مراکز علمی و دانشگاهی بسیار ثمربخش باشد و در این خصوص دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان یکی از مراکز مهم علمی و تحقیقاتی در استان گیلان می تواند یاری دهنده نیروی انتظامی باشد.

سرهنگ سپهری خاطر نشان کرد: ظرفیت های علمی بسیار بالایی در دانشگاههای استان وجود دارد که باید با استعانت از این پتانسیل ها در جهت ایجاد فضایی امن و بدور از هرگونه معضلات اجتماعی و بزه کاری باید همکاری های متقابل صورت گیرد که در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان می تواند بسیار موثر باشد.

دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین و تشکر از زحمات غیورمردان مرزبانی نیروی انتظامی در حراست از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی که خود یکی از ثمرات انقلاب اسلامیست آن است که بتواند در کنار دیگر مسئولین کشور در جهت کمک به رفع مشکلات جامعه فعالیت کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با داشتن ظرفیت های بسیار زیادی که دارد می تواند با استفاده از ارائه اولویت های پژوهشی و مشکلات مسئولین استان با بررسی علمی و راه گشایی، در راستای حل مشکلات و معضلات به کمک مدیران گیلان بشتابد .

دکتر امیرتیموری خاطرنشان کرد: دانشگاهها باید هدفمند پژوهش کنند و باید پایان نامه های دانشجویان به سوی حل مشکلات جامعه سوق داده شوند و اعضای هیأت علمی واحد های دانشگاهی استان گیلان نیز آمادگی آن را خواهند داشت که پایان نامه ها مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی را به سوی حل مشکلات سوق دهند.

در پایان هر یک از حاضرین نظرات و درخواست های خود را در خصوص برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت، همکاری در خصوص نشر مجلات علمی – پژوهشی و ... ارائه دادند.

200

کد خبر: 715886

وب گردی

وب گردی