پاداش پایان خدمت و مطالبات معوق 932 هزار معلم واریز شد

وزارت امور اقتصادی و دارایی از واریز پاداش پایان خدمت و تسویه مطالبات معوق سنواتی 932 هزار معلم و کارکنان آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، وزارت اقتصاد همچنین اعلام کرد: با توجه به تامین هزینه های ضروری واحدهای تابع استانی وزارت آموزش و پرورش بابت پاداش پایان خدمت و تسویه همه مطالبات معوق سنواتی همزمان با تامین هزینه حقوق ماهیانه، حقوق ٩٣٢هزار نفر از معلمان و کارکنان به طور مستقیم از طریق سیستم پایا بانک مرکزی به حساب آنان واریز شد.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش امروز از پرداخت پاداش پایان خدمت همه فرهنگیان بازنشسته سال 1394 و تسویه بخشی از مطالبات نیروهای حق التدریس خبر داد.
منصور مجاوری اعلام کرد 27 هزار میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه به آموزش وپرورش اختصاص یافت.
وی با اشاره به پرداخت پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال 1394 در کشور اضافه کرد: حقوق و مزایای سرباز معلمان از آغاز فروردین تا آذرماه، نیروهای قراردادی از آغاز سال تاکنون و همه مطالبات مربوط به بسته حمایتی سال تحصیلی 95-94 و برونسپاری و کارورزی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش تا مهرماه امسال قابل پرداخت است.
مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: از اعتبار یاد شده، بخشی برای پرداخت برخی مطالبات کارکنان سال های گذشته توزیع و ابلاغ شد تا اداره های کل آموزش و پرورش استان ها نسبت به واریز مطالبات سال های پیش فرهنگیان اقدام کنند.

401/101

کد خبر: 715922

وب گردی

وب گردی