آموزش مهارت های اجتماعی به دانشجویان از طریق همایش های دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سواد کوه گفت:با توجه به گسترش روز افزون آسیب های اجتماعی در میان جوانان، نقش نهاد های فرهنگی و اجتماعی در راس آن ها مراکز آموزش عالی در پیشگیری و کاهش این آسیب ها پر رنگ تر و لزوم تعمق و چاره اندیشی اساسی مشهودتر خواهد بود.

دکتر داریوش خادمی شورمستی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به گسترش روز افزون آسیب های اجتماعی در میان جوانان، نقش نهاد های فرهنگی و اجتماعی در راس آن ها مراکز آموزش عالی در پیشگیری و کاهش این آسیب ها پر رنگ تر و لزوم تعمق و چاره اندیشی اساسی مشهودتر خواهد بود.

وی ادامه داد: بر این اساس و در راستای یافتن راه حل دراز مدت ،ریشه ای و اساسی باید توجه خاصی به عواملی چون فرهنگ سازی ،اجتماعی کردن ،درونی کزدن ارزش ها و هنجارهای جامعه داشت که از طریق آموزش مهارت های اجتماعی به افراد جامعه از جمله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی محقق خواهد شد.

خادمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه نیز در ایفای رسالت فرهنگی خود در این زمینه کارگاه های آموزشی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کرده است که از جمله آن می توان به کارگاه اعتیاد بلای خانمان سوز اشاره کرد که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سواد کوه تاکید کرد:این همایش ها با استقبال خوب دانشجویان و خانواده های آن ها روبرو شد. بر اساس استقبال از برگزاری این برنامه ها و همایش ها ترتیبی اتخاذ شد تا برگزاری این همایش ها تداوم داشته باشد تا دانشجویان بتوانند آموزه های لازم را به سایر افراد جامعه منتقل کرده و در کاهش آسیب های اجتماعی نقش داشته باشند.

701/700

کد خبر: 715993

وب گردی

وب گردی