«آستون» با بازی مرضیه وفامهر  آماده نمایش شد

فیلم کوتاه داستانی «اَسِتون» به کارگردانی «بهرنگ دزفولی‌زاده» و با بازی «مرضیه وفامهر» آماده نمایش شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه داستانی «اَسِتون» ACETONEبراساس طرحی از «بهرنگ دزفولی‌زاده» به نویسندگی «هوتن زنگنه» و به کارگردانی «بهرنگ دزفولی‌زاده» و همچنین با بازی «مرضیه وفامهر»، «بانیپال شومون»، «سارا توکلی» و «محمد نجاری» آخرین مراحل فنی را پشت سر گذاشت و آماده نمایش شد و قرار است در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کند. «مرجان علیزاده» مدیریت پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه 14 دقیقه‌ای را برعهده دارد.
«اَسِتون» که توسط «محمد خمیس آبادی» اسفند ماه سال گذشته در روستای «مورود» در خارج از تهران فیلمبرداری شده است؛ داستان 4 کوهنورد را روایت می‌کند که در شرایط سختی گرفتار می‌شوند و راهی جز انجامش ندارند.
«مرضیه وفامهر» همسر «ناصر تقوائی» کارگردان سرشناس سینمای ایران؛ تنها چهره شناخته شده فیلم کوتاه «اَسِتون» است که معمولا در طی چند سال اخیر، کمتر در فیلم‌های کوتاه به عنوان بازیگر حضور پیدا کرده است.
«بهرنگ دزفولی‌زاده» بیش از یک دهه تجربه عکاسی در سینمای ایران را در کارنامه هنری خود دارد و در این مدت؛ عکاسی بیش از 80 فیلم سینمایی، سریال و فیلم‌های تلویزیونی را برعهده داشته و همچنین 9 فیلم کوتاه داستانی و مستند را کارگردانی کرده است.
عوامل فیلم کوتاه «اَسِتون» عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: هوتن زنگنه، تصویر بردار: محمد خمیس آبادی، صدابردار: امیر شاهوردی، مشاوره: علی صلاحی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: غزل آلوسی، تدوین: سارا آهنی، صداگذاری: حسین مهدوی، عکاس: فتاح ذینوری، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، مدیریت پخش بین‌المللی: مرجان علیزاده و تهیه‌کنندگان: مریم تجدد و بهرنگ دزفولی‌زاده.

501500

کد خبر: 715995

وب گردی

وب گردی