امضای تفاهم نامه بین دانشگاه شیراز و دانشگاه بین المللی قبرس

در نشست مشترک قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز با رئیس دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) ، تفاهم نامه همکاری های علمی بین دو دانشگاه منعقد و درباره گسترش همکاری های علمی مشترک بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که در سالن کنفرانس دفتر ریاست دانشگاه شیراز ترتیب یافت، جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه شیراز نیز حضور داشتند.

دکتر سیدعلی اکبر صفوی، قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز در این نشست اظهار داشت: این آمادگی در دانشگاه شیراز وجود دارد که همکاری های علمی را در سطح بین المللی بیش از پیش گسترش دهد.

وی، بنیان و اساس دانشگاه شیراز را بین المللی توصیف کرد و گفت: به دنبال اجرایی کردن تفاهم نامه ها در جهت معنابخشی به ارتباطات بین المللی هستیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز گفت : دو دانشگاه می توانند به توسعه صنعت گردشگری در دو کشور ایران و قبرس کمک کنند.

دکتر سیده زهره عظیمی فر، مدیر امور بین الملل دانشگاه شیراز هم در این نشست ضمن معرفی دانشگاه شیراز به بیان توانمندی ها و ظرفیت های فراوان این دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت.

وی بیان داشت: تفاهم نامه امضا شده زمینه را برای تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه های مشترک، برگزاری دوره های مشترک و اجرای کنفرانس های بین المللی برقرار می کند.

پروفسور ندیری (Nadiri) ، رئیس دانشگاه بین المللی قبرس هم با ابراز خوشحالی از حضورش در دانشگاه شیراز گفت:این آمادگی وجود دارد تا در زمینه های مختلف به ویژه حل مشکل آب آشامیدنی قبرس و راه اندازی نشریه های علمی دردانشگاه بین المللی قبرس؛ با دانشگاه شیراز همکاری مشترک صورت گیرد. ‌

دانشگاه بین المللی قبرس (Cyprus International University) دارای 15 هزار دانشجو از 100 ملیّت مختلف جهان است.

201

کد خبر: 716002

وب گردی

وب گردی