دانشگاه آزاد اسلامی، گستره جدیدی در شاخصه‌های نظام آموزش عالی کشور و جهان رقم زده است

نماینده مردم بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر جایگاه ویژه‌ای در برنامه ریزی‌های کلان کشور داراست، خاطرنشان کرد: نگاه ملی که به استان بوشهر وجود دارد باید با بلندنظری مسئولان باعث رشد و آبادانی بیش از پیش استان شود تا این استان به جایگاه واقعی خود که درخور مردم ولایتمدارش است، برسد.

به گزارش ایسکانیور؛ حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تشکر از حضور او در استان بوشهر گفت: هرچند که سفرهای استانی مشقت‌هایی را به دنبال دارد، اما ایشان با علاقه و محبتی که در دل به مردم و استان بوشهر داشته اند، میهمان مردم خونگرم و میهمان نواز استان بوشهر شدند.

وی با بیان اینکه هاشمی در سال‌های ریاست جمهوری، کلنگ آبادانی و ایجاد صنایع استان بوشهر را به زمین زدند، تشریح کرد: امروز با حضور حضرت عالی در پروژه‌های به بهره برداری رسیده استان، ملاحظه شد که این پروژه‌ها چگونه باعث رشد و شکوفایی اقتصاد و کشور شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه هر روز شاهد کسب موفقیت‌های بیشمار علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی هستیم، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، گستره جدیدی در شاخصه‌های نظام آموزش عالی کشور و جهان رقم زده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با توجه به تشکیل فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز حتی مخالفان دانشگاه آزاد اسلامی، نقش سازنده و تأثیرگذار این دانشگاه را باور دارند.

خدری با بیان اینکه همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، عضو فراکسیون این دانشگاه در مجلس شورای اسلامی هستند، از آیت الله هاشمی به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه درخواست کرد تا با حمایت های خود و توجه به پتانسیل های موجود از جمله جمعیت جوان استان، روند گسترش تحصیلات تکمیلی و تصویب رشته‌های متناسب با صنایع استان را تسهیل بخشند.

203/200

کد خبر: 716053

وب گردی

وب گردی