دانشگاه آزاد اسلامی نمادی عینی و الگویی بارز از اصل 44 قانون اساسی کشور است

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، این دانشگاه را نمادی عینی و الگویی بارز از اصل 44 قانون اساسی کشور دانست.

به گزارش ایسکانیور؛ یوسف قیصری در نشست صمیمانه آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید به نگاه بلندنظرانه و آینده نگری آیت‌الله هاشمی در تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی این مولود اصلح نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمادی عینی و الگویی بارز از اصل ۴۴ قانون اساسی خواند.

وی افزود: امروزه وظیفه همه ما به عنوان سربازان علم علاوه بر حفظ این دستاورد مهم، تلاش برای دستیابی به قله‌های جهانی دانش است.

قیصری با ابراز خرسندی از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیأت همراه وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: حضور آیت الله هاشمی در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر همراه با خیر و برکت است که شادی زایدالوصف جامعه دانشگاهی استان از این دیدار قابل توصیف نیست.

قیصری با ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان، خاطرنشان کرد: بحمدالله این دانشگاه با ۱۱ واحد و مرکز دانشگاهی، بیش از ۲۳ هزار دانشجو و ۵۶ هزار دانش آموخته و بیش از ۵۰۰ عضو هیأت علمی سهم بسزایی در تربیت نیروی انسانی متخصص برای توسعه و تعالی کشور داشته است.

وی با تشکر از حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در زمان مدیریت میرزاده و تیم مدیریتی وی، با اشراف کاملی که نسبت به مسائل دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر دارند، بسیاری از مشکلات واحدهای استان مرتفع شده و با برنامه‌ریزی دقیق و نگاهی آینده نگرانه در برنامه سند راهبردی ششم توسعه استان تدابیر لازم برای چالش‌های احتمالی پیش رو اندیشیده شده است.

قیصری همدلی میان مسئولان دانشگاه و مدیران استان را در کشور ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور آیت الله هاشمی در این واحد دانشگاهی و با همکاری مسئولان دلسوز و کارآمد استان همچون سالاری (استاندار) و آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، شاهد توسعهٔ کیفی سازی بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی استان در حوزه‌های پژوهشی و ایجاد مراکز تحقیقاتی متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان باشیم.

203/200

کد خبر: 716066

وب گردی

وب گردی