برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ، مسابقه عکاسی و... در واحد هشتگرد

دکتر شجاعی در جلسه شورای فرهنگی واحد هشتگرد گفت: باید اقدامات لازم جهت انس بیشتر دانشجویان با قرآن کریم صورت پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد ، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سایر اعضا در اتاق جلسات حوزه ریاست برگزار شد .

دکتر شجاعی با مثبت ارزیابی کردن مراسم محفل انس با قرآن کریم که در ایام هفته وحدت برگزار شد ابراز امیدواری کرد که در راستای انس و آشنایی بیشتر دانشجویان با قرآن کریم اقدامات مرتبط و درخور توجهی صورت پذیرد .

وی برگزاری کارگاه های آشنایی با قرآن کریم را علاوه بر واحد درسی قرآن به صورت فوق برنامه برای دانشجویان و شناسایی استعداد ها بسیار مناسب دانست و در جلسه نیز مصوب گردید حوزه معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی با همکاری اساتید برجسته حوزه قرآن کریم سلسله کارگاه های آشنایی با قرآن کریم را برای دانشجویان در طول سال تحصیلی اجرا نمایند .

همچنین در این جلسه : مقرر شد واحد دانشگاهی در برگزاری همایش 9 دی روز میثاق امت با ولایت که به صورت شهرستانی برگزار می گردد مشارکت فعالانه نماید، برگزاری سلسله نشست های آسیب های اجتماعی ، برگزاری سلسله نشست های مهارت های زندگی ، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مسابقه عکاسی و ... نیز از دیگر مصوبات این شورا بود.

500500

کد خبر: 716268

وب گردی

وب گردی