اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی تا پایان سال جاری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی از اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی تا پایان سال جاری؛ در صورت جذب کمک های مردمی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا اقدامی گفت: ما در ساخت یادمان شهدای گمنام؛ مجاز به استفاده از بودجه دانشگاه نبودیم و قرار بود این یادمان از محل کمک های مردمی و سازمان ها و ادارات احداث شود به همین دلیل تکمیل آن کمی به تأخیر افتاد.

وی با بیان اینکه این پروژه تا به امروز حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون برای ساخت یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی, مساعدت های خوبی شده و امیدواریم با جذب کمک های بیشتر؛ تا پایان امسال و همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام؛ ساخت یادمان به پایان برسد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین بارندگی های شدید چند ماه اخیر را از دیگر دلایل به تأخیر افتادن ساخت یادمان شهدای گمنام عنوان کرد.

اقدامی در بخش دیگری از سخنان خود به آماده سازی 8 کلاس پیش ساخته با مساحت 340 مترمربع اشاره و خاطرنشان کرد: در اطراف این کلاس های پیش ساخته؛ حدود 700 مترمربع محوطه سازی و فضای سبز صورت گرفته است.

به گفته وی اجرای حدود 600 مترمربع سنگ فرش محوطه دانشگاه آزاد واحد انزلی جهت تسهیل در رفت و آمد دانشجویان به کلاس های پیش ساخته؛ از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی در حوزه عمرانی بوده است.

وی ضمن اشاره به اجرای حدود 2300 مترمربع آسفالت محوطه دانشگاه افزود: این امر با همکاری منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی صورت پذیرفته و به همین دلیل بنده از تلاش و مساعدت مدیرعامل منطقه آزاد انزلی قدردانی می کنم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی از سند دار شدن تمامی زمین های این واحد دانشگاهی خبر داده و تصریح کرد: ما به صورت جدی پیگیر احداث ساختمان جدید دانشگاه نیز هستیم و امیدواریم مجوزهای لازم برای این امر را از سازمان مرکزی دریافت کنیم.

علیرضا اقدامی در ادامه به راه اندازی آزمایشگاه و کارگاه بتن اشاره و عنوان کرد: در کنار آزمایشگاه؛ دو سکوی کارگاه بتن نیز ساخته شده و در سال 95 بالغ بر 320 میلیون تومان به منظور تجهیز آزمایشگاه های فنی مهندسی هزینه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساخت آزمایشگاه بتن دانشگاه آزاد واحد انزلی به پایان رسیده و تجهیز آزمایشگاه های خاک و کشش میل گرد نیز در حال انجام است گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی مجهزترین آزمایشگاه بتن را در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارا می باشد.

اقدامی اضافه کرد: تجهیز آزمایشگاه های یادشده و مراجعه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته عمران و همچنین سازمان ها و ادارات شهرستان و استان به این آزمایشگاه ها؛ موجب درآمدزایی برای دانشگاه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین به بحث استانداردسازی و اخذ مجوز استاندارد برای آزمایشگاه های این واحد اشاره کرد و افزود: خرید تجهیزات برای کارگاه های مکانیک و مجهزتر نمودن این کارگاه ها؛ از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی است.

بنا به گفته علیرضا اقدامی؛ بحث هوشمندسازی و بهینه سازی مصرف برق و گاز در موتورخانه دانشگاه؛ از دیگر اقدامات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی است.

205/200

کد خبر: 716307

وب گردی

وب گردی