چلسی-بورنموث؛  بازنشستگان به دنبال دوازدهمین پیروزی

دو تیم چلسی و بورنموث امروز (6دی ماه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، چلسی در پی این است تا به دوازدهمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست پیدا کند. در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلستان امروز تیم فوتبال چلسی میزبان بورنموث خواهد بود.

در آستانه سال جدید میلادی که شادی به دل های مردم رسوخ می کند، چرا آنتونیو کونته و ادی هاو شادمان نباشند؟ مربی ایتالیایی آبی پوشان که روزهای سختش در لندن را پشت سر گذاشته و حالا به تنهایی تیمش را در صدر می بیند و در سوی دیگر ادی هاو با یک تیم کم ادعا و کم بضاعت توانسته دست به کاری بزرگ بزند و در دومین فصل از حضور گیلاسی ها در لیگ برتر، آن ها را تا نزدیکی های نیم فصل نخست در میانه جدول نگه دارد.

با وجود این که سه برد آخر چلسی با نتیجه 1-0 بوده است، اما نمی توان عملکرد خط دفاعی این تیم را نادیده گرفت؛ به نحوی که حتی اگر تیمی یارای مقابله با خط آتش این تیم را داشته باشد، به سختی خواهد توانست تا سنگر دفاعی این تیم را فرو بریزد.

در سوی مقابل بورنموث دهمی جدول قرار دارد که اینک در بالاترین پله ای ایستاده است که تاریخ باشگاهش در لیگ برتر به خود دیده. آن ها در این فصل لیورپول و لسترسیتی را شکست داده اند و برابر تاتنهام نیز به تساوی دست یافته اند. جونیور استانیسلاس که در شش گل از مجموع 222 گل این تیم در فصل جاری نقش داشته نیز به بازگشت به مستطیل سبز نزدیک است.

در اردوی چلسی خبری از اسکار نیست چرا که وی تصمیم گرفته تا در 25 سالگی راهی لیگ چین شود. دیگو کوستا و انگولو کانته نیز هر دو به دلیل پنج کارته شدن قادر به همراهی تیم شان نخواهند بود. سسک فابرگاس و میشی باتشوایی احتمالا جانشین این نفرات در ترکیب اصلی خواهند شد. ادن هازارد نیز که مصدومیتی جزئی از ناحیه زانو داشته، به نظر مشکلی برای این بازی نخواهد داشت.

ادی هاو از این که نخواهد توانست در بازی روز دوشنبه ناتان آکه مدافع هلندی تیمش را به کار بگیرد، نا امید خواهد شد. این مدافع که اخیرا برای بورنموث خوب هم گلزنی کرده است، قادر نیست تا برابر مالک اصلی خود یعنی تیمی که او را به بورنموث قرض داده بازی کند. بدین ترتیب آدام اسمیت یک پست عقب می آید تا در دفاع راست بازی کند و احتمالا جوردن ایب بال راست تیم مهمان خود بود. از طرفی حضور استانیسلاس و کالوم ویلسون در ترکیب اصلی بورنموث بعید به نظر می رسد و از همین رو احتمالا بنیک آفوبه خط حمله این تیم را به دست خواهد گرفت.

** شرایط دو تیم در جدول رده بندی:

** غایبان بازی:

تری، کانته، کاستا،اسکار، هازار و اوبی‌میکل از چلسی و کوک، سورمن، اکه و استانیسلاس از وست‌بروم غایبان بازی نام دارند.

** رویارویی‌های قبلی:

در 7 رویارویی 2 تیم هرگز مساوی شکل نگرفته و چلسی 5 بار رقیبش را شکست داده است. طبیعتا بورنموث هم 2 بار طعم برتری را چشیده.

** نکات کلیدی:

چلسی تنها در 2 بازی از 11 بازی قبلی پیروزمندانه خود گل خورده است.

تیم لندنی در 5 بازی از 6 بازی قبلی یک بر صفر پیروز شده است.

بورنموث در 5 بازی از 6 بازی خارج از خانه قبلی، حداقل 2 گل در هر بازی دریافت کرده است.

** داور: مایک جونز

* پیش بینی Who Scored: چلسی 2-0 بورنموث

** ترکیب احتمالی دو تیم:

چلسی: کورتوا، کیهیل، لوئیس، آزپلیکوئتا، آلونسو، فابرگاس، ماتیچ، موزس، هازار، باتشوایی، ویلیان

بورنموث: بروک، اسمیت، کوک، فرانسیس، آرتر، ویلشر، آیب، کینگ، پوگ، آفوبه،دانیلس

602/601

کد خبر: 716357

وب گردی

وب گردی