به همت انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی «آناتومی سالمندی» به بازار نشر کتاب رسید

در این کتاب سعی شده با منطق صحیح با بیماری‌های دوران کهنسالی رو به رو شویم تا افراد سالمند و یا کسانی که سعی در مراقبت از سالمندان را دارند به راحتی آن را درک کرده و به کار گیرند و نیز پزشکان در تشخیص بیماری‌های سالمندی راحت‌تر، بهتر و دقیق‌تر نظر دهند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر پیغمبری در مورد این کتاب اظهار کرد: در دنیای امروز، همراه با پیشرفت های فراگیر علوم مختلف در راستای درک هر چه بیشتر اسرار هستی، دنیای پزشکی نیز هر روز با جهشی نو در فهم بهتر بدن انسان با هدف درمان بیماران از طریق شیوه‌های کم خطر و سریع در تلاش است لیکن یکی از مسائل اساسی که باید به آن بیشتر توجه شود این است که بدن انسان در طول سال های گذر عمر با چه تغییراتی روبه‌روست.
وی افزود: در این کتاب سعی شده با منطق صحیح با بیماری‌های دوران کهنسالی رو به رو شویم تا افراد سالمند و یا کسانی که سعی در مراقبت از سالمندان را دارند به راحتی آن را درک کرده و به کار گیرند و نیز پزشکان در تشخیص بیماری‌های سالمندی راحت‌تر، بهتر و دقیق‌تر نظر دهند.
کتاب آناتومی سالمندی در دوازده فصل شامل سیستم اسکلتی، سیستم عضلانی، سیستم قلبی و عروقی، سیستم عضلانی، دستگاه گوارش، سیستم ایمنی، سیستم عصبی، سیستم ادراری، سیستم تناسلی، سیستم بینایی، سیستم شنوایی و سیستم پوشاننده (پوست) و در 233 صفحه به رشته تحریر در آمده است.
کتاب آناتومی سالمندی به همت انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی به نویسندگی دکتر فاطمه پیغمبری عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی علی ابن ابیطالب (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با همکاری دکتر مهدی مهدی زاده و دکتر فریبا ظفری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر زلیخا گلی پور عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان وارد بازار نشر کتاب شده است.

200/202

کد خبر: 716430

وب گردی

وب گردی