حضوردکتر میرزاده  د رآسایهل باعث هم افزایی و ابتکار عمل مجموعه است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت : دکتر میرزاده به لحاظ شخصیتی فردی است که نشان داده است در هر مجموعه ای حضور داشته باشد باعث هم افزایی و ابتکار عمل مجموعه می شود بنابر این قرار گرفتن وی در ریاست هیات امناء انجمن آسایهل این مهم را در بین اعضاء آن که 35 کشور را شامل می شود محقق خواهد کرد.

دکتر علیرضا پور مقدم در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پاسخ به انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل گفت : دکتر میرزاده به لحاظ شخصیتی فردی است که نشان داده است در هر مجموعه ای حضور داشته باشد باعث هم افزایی و ابتکار عمل مجموعه می شود بنابراین قرار گرفتن وی در ریاست هیات امنای انجمن آسایهل این مهم را در بین اعضا آن که 35 کشور را شامل می شود محقق خواهد کرد .

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در پاسخ به تاثیر این انتخاب در پیشرفت علم و دانش و گسترش پروژه های پژوهشی افزود : با انتخاب دکتر میرزاده وبا توجه به پیشرفت های فزاینده جامعه علمی سالهای اخیر ، دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر با جوامع تحقیقاتی و موسسات علمی کاربردی جهان پیوند می خورد و به ویژه با سیاست گذاری در دو سال آینده این انجمن راه ورود پژوهشگران و اساتید جوان و پویای ایران اسلامی را هر چه بهتر و بیشتر به جامعه علمی جهان باز خواهد کرد و البته حضور دکتر میرزاده از طرف دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اینکه از کشورمان 8 دانشگاه طراز اول دیگر هم در این انجمن حضور دارند ، جایگاه ما را در عرصه داخلی هم تقویت خواهد کرد.
وی همچنین در پاسخ به تاثیر همایش های آموزشی برگزار شده واحد خوی در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی (مانند طلاق ،مضرات شبکه های اجتماعی و اعتیاد و.... ) و فرهنگ سازی و سطح سواد جامعه گفت : قطعا یکی از راه های تعامل سازنده با جهان امروز ، نیروی نرم فرهنگی است که بستر آن را مراکز علمی مهیا می کند ، که در این خصوص حضور دکتر میرزاده در مسند ریاست این انجمن از طرف کشورمان گامی علمی در معرفی فرهنگ غنی اسلامی _ ایرانی خواهد بود.
دکتر پور مقدم تاکید کرد: فرهنگ مقوله ای است که بر بنیان های علمی و عملی استوار است و مجموعه ای از آداب و عادات علمی است که زاییده فکر و اندیشه مصلحان و روشن فکران واقعی هر جامعه است بر همین اساس برگزاری همایش ها با موضوعیت آسیب های اجتماعی به روش علمی و کارشناسی شده در تغییر سبک زندگی عمومی که نهایتا به ترمیم بعضی آسیب ها و شکاف های فرهنگی منجر می شود موثر خواهد بود . البته نباید از مولفه تاثیر علمی متولیان ، مدیران فرهنگی در جامعه اعم از دانشگاه و حوزه های علوم دینی غافل بود که بحث در این مورد فرصتی مغتنم می طلبد.
به گفته معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اگر کار گاه ها و همایش های مورد نظر در محتوا و واقع نما بودن آسیب ها در کنار مجریان امین ، درد آشنا و مبتکر به اجرا در آید مطمنا با استقبال روبرو خواهد شد و تشخیص این امر از جانب جامعه مخاطب به آسانی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: در واحد دانشگاهی ما برگزاری کلاس های مهارت زندگی در موضوع های 8 گانه در یک مقطع خاص در سال های 92و93 مثمر ثمر بوده است و در دوره جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی بنا داریم که این دوره ها را در کنار سایر موضوعات به جدیت پیگری کنیم و باز خورد برگزاری این کارگاه ها در رفتار و منش دانشجویی با در نظر گرفتن یک ورودی خاص از دانشجویان در چند ترم قابل مشاهده است.

گفتگو : الهام مینایی


705/700

کد خبر: 716455

وب گردی

وب گردی