برگزاری لشکر فرشتگان با حضور مادران و همسران شهدای مدافع حرم / رونمایی از پوستر جشنواره عمار 

طرح سرگذشت پژوهی و یادواره شهدای زنان مجاهد باعنوان «لشکر فرشتگان» به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد در این همایش  از پوستر هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار و تصویر مرحومه دباغ رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز ، آیین افتتاحیه دوره سرگذشت پژوهی و یادواره شهدای زنان مجاهد با عنوان"لشکر فرشتگان" در دبیرستان شهدای هفتم تیر با حضور همسران و مادران شهدای مدافع حرم برگزار شد
طرح لشکر فرشتگان هم راستا با طرح همکلاسی آسمانی در سال 92 برای بانوان و دانش آموزان دختر آغاز شد تا دانش آموزان و دختران با سیره تربیتی شهدا و روحیه ظلم ستیزی که در مسیر امام حسین(ع) است حضور یابند.
پرداختن به موضوع شهید، ایثار و از خودگذشتگی بانوان در عرصه‌های مختلف از جمله وظایفی بود که در این طرح در نظر گرفته شد.
تقویت هویت انقلابی، احساس مسئولیت نسبت به ارزش‌های انقلاب، تسهیل و تکمیل شناخت دانش‌آموزان دختر از توانمندی‌های زنان در عرصه‌های مجاهدت و شناخت استعدادهای بانوان در جهت الگوگیری دانش‌آموزان از جمله اهداف اجرای طرح لشکر فرشتگان می باشد
این طرح از تابستان سال 92 ابتدا به صورت قرارگاهی و سپس در دو دوره مدرسه‌ای دنبال شد و امسال نیز 4 دوره سرگذشت‌پژوهی زنان مجاهد را به کمک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور شروع شده است.
پوستر هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار و تصویر مرحومه دباغ رونمایی شد
در افتتاحیه طرح سرگذشت پژوهی و یادواره شهدای زنان مجاهد باعنوان «لشکر فرشتگان»، از پوستر هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار و تصویر مرحومه دباغ رونمایی شد.
با حضور حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و راضیه دباغ دختر مرحومه مرضیه حدیدچی(دباغ) از تصویر مرحومه دباغ که به همت دانش آموز دختر به تصویر کشیده شده بود و پوستر هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار رونمایی شد.
کنگره ملی زنان مجاهد مسلمان نیز در افق آینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
در سال آینده از نتایج سرگذشت‌پژوهان در مدارس مختلف که این موضوع را دنبال کرده‌اند، یادواره ملی برگزار خواهد شد و برگزاری کنگره ملی زنان مجاهد مسلمان نیز در افق آینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قرار دارد.

700700

کد خبر: 716530

وب گردی

وب گردی