نشست خبری بزرگترین همایش بین الملی کارآفرینی و فروش برگزار شد

نشست خبری همایش "بین المللی کارآفرینی کشب و کار حرفه ای و فروش" با همکاری واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه سینرژی روسیه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، گریگوری آوتوف رئیس دانشکده اقتصادی سینرژی روسیه صبح امروز در نشست خبری "همایش بین المللی کارآفرینی کسب و کار حرفه ای و فروش" که در دانشگاه آزاد برگزار شد با اشاره به تاریخچه همایش های کسب و کار سینرژی گفت: ما در روسیه توانسته ایم تاکنون چند همایش با موضوع کارآفرینی برگزار کنیم و در هر ماه هم حدود 2500 نفر را در زمینه کارآفرینی آموزش داده ایم.

وی با بیان اینکه هدف از این همایش ها توسعه اقتصاد روسیه و تقویت آموزش کارآفرینی است گفت: در ماه نوامبر بزرگترین همایش را برگزار کردیم که با حضور ۶ هزار و ۲۰۰ شرکت کننده در رکورد جهانی گینس هم ثبت شد.

رئیس دانشکده اقتصادی سینرژی تعداد همایش های برگزار شده در کشورها را 5 کشور اعلام کرد و گفت: امسال نیز این همایش را در ایران که مهمترین کشور در خاورمیانه است برگزار کرده و از معروف ترین و مهمترین سخنران ها دعوت کردیم.

گریگوری آوتوف تاکید کرد: این همایش روش جدید کسب و کار و کارآفرینی را آموزش می دهد.

رئیس دانشگاه کارآفرینی سینرژی روسیه جامعه هدف این همایش ها را جوانان اعلام کرد و گفت: تضمین می کنیم اگر بیش از هزار نفر از ایران در این همایش شرکت و آموزش ببینند وضعیت تولید ناخالص ملی ایران بهبود پیدا خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو مبنی براینکه مشکل کارآفرینی و اشتغال در ایران را چه می دانید و چه راهکارهایی برای آن در نظر گرفته اید؟ گفت: مشکل ایران و روسیه در این زمینه یکی است با این فرق که در روسیه ما معمولا 20 سال عقب تریم.

گریگوری آوتوف مشکل، را نبود فرهنگ کارآفرینی در فارغ التحصیلان اعلام کرد و گفت: هدف ما از برگزاری این همایش ها تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی در جامعه است.

در ادامه این نشست دکتر یحیی علوی مدیر اجرایی همایش بین المللی سینرژی بااشاره به برگزاری این همایش در ایران گفت: تاکنون طی سال های گذشته 5 تا 10 همایش بازاریابی در تهران برگزار شده است اما از آنجایی که اساتید این همایش ها تکراری بودند تصمیم گرفتیم افرادی جدید و نخبه دعوت به این همایش شوند.

وی با اشاره به برگزاری همایش کسب و کار در بهمن ماه در برج میلاد و با همکاری روسیه گفت: اساتید دعوت شده به این همایش بین المللی از متخصصان بازرگانی و کارآفرینی سطح بالای دنیا هستند.

علوی برگزاری این همایش را کار بزرگی دانست که خیلی از افراد جرات برگزاری آن را ندارند و گفت: نتایج برگزاری این همایش برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبرانقلاب، نیز مفید است.

200/202

کد خبر: 716544

وب گردی

وب گردی